cagloe Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei Vi tok en tur ut i Oslos gater i friskt snøvær 2 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg fiksa en tråd i samme minutt som du fiksa din. Godt timet! Jeg får den andre stengt, jeg. Lenke til kommentar
cagloe Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg fiksa en tråd i samme minutt som du fiksa din. Godt timet! Jeg får den andre stengt, jeg. Jepp, det er litt sånn typisk det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Her er noen bilder fra meg. Gutta lett nedsnødd og overeksponert. Møkkavær. Ved Damstredet Lenge til våren Svensk feiring Bussen hjem? 3 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Får vel legge ut noen selv også. Vi er nedsnødd! Akamister i snøen by azathosk, on Flickr 16c by azathosk, on Flickr I en gang, finnes det parkering by azathosk, on Flickr City-passagen by azathosk, on Flickr Snow by azathosk, on Flickr Dagligvarer by azathosk, on Flickr 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Takk for turen i går, veldig hyggelig som altid! Liker spesielt godt: cagloe: Tomsi og damene er herlig Tomsi: Gutta lett nedsnødd og overeksponert, og nr 23 Azatosk: Snow ser ut som masasjebenken til Hel, Vi er nedsnødd er og kult Jeg har fått en deja-vu på en sak her. Det viser seg at hvis man ikke jobber skikkelig ute, så er det ikke så mye å gjøre inne.... Men, på lang rutine og skarpslepne reflekser har jeg i ørska klart å få med meg disse hjem: sjarmtopp, 23 bakketopp bakkebunn svensktopp boligtopp 2 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Takk for et nedsnødd treff. Mye bra etter forholdene. Tom og damene er nok min favoritt Endret 23. januar 2012 av Andreasfe 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå