shozo Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 står fortsatt på verksted, leverte den søndag den 12, så regner med jeg hører noe iløpet av veka mtp hva som skjer:) Lenke til kommentar
shozo Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 da har jeg fått tilbake bilen, og alt er klart! eneste som jeg er misfornøyd med er at dem fikset ikke spylerpumpen som ble ødelagt, og lakk forskjeller, men siden det er 15 år gammel bil så trur jeg ikke at det er noe å hente der, siden dem brukte lakk-koden:/ 2 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 De bruker lakk koden hvis du ikke sier ifra at det er en annen lakk på bilen. Uansett så mister lakken farger over tid pga slitasje, forurensing og name it. Spylerpumpen får du vel kjøpt billig på skraphandel Hva fikset de på bilen da? Lenke til kommentar
shozo Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 hmm, skal vi se, det var frontfanger, ramme til radiator,radiator x2 og grøftelys xD det var vell egentli alt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå