Guest user Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei, Jeg er i gang med å lage en fin spilleliste på Spotify med de aller beste 90-talls klassikerne. Jeg har tatt med de vanlige festsangene, mens rolige sanger ikke er med. Noen som har flere sanger som bør legges til? Jeg er sikker på at jeg har glemt en del klassikere. Listen så langt: http://open.spotify.com/user/mikke89/playlist/6tcDekqIuRF1wRqD9gmkRE Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det ser ikke så mye ut som en liste med klassikere som en liste med VG-lista-hits. The Low End Theory, Loveless, Slanted and Enchanted, Rid of Me, Parklife, OK Computer, Automatic for the People og 36 Chambers er klassiske nittitallsalbum, E-Type og Scooter er ikke. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har ikke spotify, tror en copy/paste hadde gjort det lettere for oss uten å hjelpe deg. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Går ut ifra at trådstarter er ute etter dansete greier fra 90-tallet, fremfor de som skapte og forandret den mest innflytelsesrike musikken på 90-tallet. Fyll på med U96 - Das Boot, Snow - Informer og 2 Unlimited - No Limit. Nirvana, The Prodigy, Soundgarden og Smashing Pumpkins er det vel ikke plass til på en slik liste... Endret 21. januar 2012 av JacEr 1 Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvorfor hente frem det som faktisk er bra fra det tiåret, når man kan vaske toalettet og hente frem det der. Død og fordervelse! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Mange forbinder 90-tallet med bubblegum trance, som heller burde vært terminologien som ble brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå