Gjest Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg skal til Canada på høsten å treske så det er mulig at jeg får tak i en del skjelne energidrikker der Nei, det skal du ikke. Du skal vere hjemme og hjelpe onkel med å male låven hans. Så det så. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har du slutta samlinga eller? Jeg har fortsatt 287 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg skal til Canada på høsten å treske så det er mulig at jeg får tak i en del skjelne energidrikker der Nei, det skal du ikke. Du skal vere hjemme og hjelpe onkel med å male låven hans. Så det så. Sånn skal det være. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Har du slutta samlinga eller? Jeg har fortsatt 287 Nei jeg har ikke sluttet men jeg har fått få energidrikker i det siste Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har mamma merket ta du blir unødvendig hyper av energidrikker, og derfor stoppet å kjøpe de? 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Nei jeg har fått tak i omtrent alle som selges i Norge og jeg har ikke vært i utlandet i det siste så dermed... Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Skriv ned en liste med alle du har og post den her. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei jeg har fått tak i omtrent alle som selges i Norge og jeg har ikke vært i utlandet i det siste så dermed... Pic or it didnt happen. Tviler på at du har alle Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg tror jeg har alle som selges men det er mulig at det er feil. Jeg kommer med liste senere. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har 49 forskjellige som kan kjøpes i Norge nå og 9 som ikke finnes lenger. Dessuten mangler jeg minst 5. Så du mangler nok en del... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg tror jeg har alle som selges men det er mulig at det er feil. Jeg kommer med liste senere. sleng ut bilde, søta! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Ja ha ha Jeg slenger kanskje ut film\bilde om ett par timer Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har 49 forskjellige som kan kjøpes i Norge nå og 9 som ikke finnes lenger. Dessuten mangler jeg minst 5. Så du mangler nok en del... Jeg har 52 norske tror jeg. Vet jeg mangler endel. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har 49 forskjellige som kan kjøpes i Norge nå og 9 som ikke finnes lenger. Dessuten mangler jeg minst 5. Så du mangler nok en del... Jeg har 52 norske tror jeg. Vet jeg mangler endel. Husk at jeg skrev at jeg har 9 som ikke finnes lenger så jeg har egentlig 58. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Muligens noen innvandrersjapper som har noen også. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Venter i spenning på film nå Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg også Men når vi er inne på energidrikk. Finnes det noen alkoholholdige på markedet i Norge? Hadde vært morsomt og prøve. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg også Men når vi er inne på energidrikk. Finnes det noen alkoholholdige på markedet i Norge? Hadde vært morsomt og prøve. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Eventuelt en på boks Come on birgerCaC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå