crazylazyboy Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Nå gir de aller fleste drikker energi i en eller annen form, men tviler på om f.eks melk blir regnet som energidrikk bare fordi det gir deg energi. Forøvrig en spektakulær samling, 9 energidrikker fortjener virkelig sin egen tråd... Sjekk ut min. 287 forskellige https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1408685&p=18837307&st=0entry18837307 Sjekk it out!!! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hva må til for at man skal kunne kalle det en energidrikk? Jeg ville sagt at det bør stå energi drikk på boksen/flaska og det må være koffein + taurin + gineseng (eller noe sånt ) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Er over 15 år... Jeg har Pure Rush, Burn, Red Bull, Red Bull sukker fri, Urge Intense, Mønster, Scorpion, Tonino Lamborghini, Shot, Mad Croc og Battery. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har alltid syntes at alle energidrikker har omtrent identisk smak. 2 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg har Pure Rush, Burn, Red Bull, Red Bull sukker fri, Urge Intense, Mønster, Scorpion, Tonino Lamborghini, Shot, Mad Croc og Battery. Du tenker nok på Monster her. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har alltid syntes at alle energidrikker har omtrent identisk smak. Jepp. De er så søte at de smaker bittert, og dette forsøker man å skjule med kraftige doser guarana, som i tillegg inneholder mye koffein. Den eneste virkelige gode guaranadrikken jeg har smakt fikk jeg servert i Brasil, som en helt vanlig brus, som var søt, og ikke bitter, og veldig god i smak sammenlignet med såkalte energidrikker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ja som noen av dere kanskje vet så har jeg begynt å samle på energidrikker og hittil så har jeg 9 energi drikker. Her kan dere følge min samling av energidrikker og også kommentere og diskutere energidrikker. Det er noe som sier meg at denne tråden handler om "energidrikker"?! Btw: Kommer plutselig tilbake med mine egne litt kontroversielle varianter av drikker med futt i ... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Folk som er opptatt av energi drikker sjekker denne tråden! Er det noen som foresten vet om men kan lage sin engen energi drikke ved å blande en sånn Gerimax energi tablett i vann Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Nå må du snart få oppdatert! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Ja det er sant Nå i det siste så har jeg vært mye i Sverige så nå har jeg fått tak i 26 forskjellige! Mer info kommer senere men nå venter en pizza Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ja det er sant Nå i det siste så har jeg vært mye i Sverige så nå har jeg fått tak i 26 forskjellige! Mer info kommer senere men nå venter en pizza Har mamma lagd pizza? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ja det er sant Nå i det siste så har jeg vært mye i Sverige så nå har jeg fått tak i 26 forskjellige! Mer info kommer senere men nå venter en pizza Har mamma lagd pizza? Genialt PencilCase, genialt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Ja det er sant Nå i det siste så har jeg vært mye i Sverige så nå har jeg fått tak i 26 forskjellige! Mer info kommer senere men nå venter en pizza Har mamma lagd pizza? Nei Endret 27. januar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ja det er sant Nå i det siste så har jeg vært mye i Sverige så nå har jeg fått tak i 26 forskjellige! Mer info kommer senere men nå venter en pizza Har mamma lagd pizza? Nei Innrøm det da, søta - mamma er snill Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Ja min mor er snill men hun lager forferdelig pizza og dessuten bor jeg ikke hos min mor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Ja min mor er snill men hun lager forferdelig pizza og dessuten bor jeg ikke hos min mor Kjøper hun den da? Edit: Eller mener du at du kjøper svensk pizza? Ante ikke at det gikk an å spise dem, for sure ... Endret 27. januar 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Det var en norsk pizza men nå topic igjen: Jeg har som sagt fått tak i noen energidrikker men er det noen som har en energi drikk som heter Fire off hell? Jeg har alltid syntes at alle energidrikker har omtrent identisk smak. Jeg også Endret 27. januar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Den eneste energi drikk jeg har prøvd som virkelig føltes som en, kjøpte jeg på en innvandrer importbutikk. Husker ikke hva den het og har aldri sett den siden, men den var i en helt annen klasse en hva som er vanlig her til lands. Med tanke på hvor kraftig den var så tviler jeg på at den ville vært lovlig til normalt salg i norge. Hvis du har noen slike butikker nær deg burde du kikke innom kanskje? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg skal til Canada på høsten å treske så det er mulig at jeg får tak i en del skjelne energidrikker der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå