Håkon Øvermo Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vinter på Hadeland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei Håkon, synes bildet ditt ble fint, kanskje mest på høyre side, mangler noe å se på ute til venstre. På min skjerm er det et skille i bildet på venstre side som snor seg nedover. Det er litt mørkere på til venstre for dette skille. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Hei Håkon, synes bildet ditt ble fint, kanskje mest på høyre side, mangler noe å se på ute til venstre. På min skjerm er det et skille i bildet på venstre side som snor seg nedover. Det er litt mørkere på til venstre for dette skille. Hei Trond takk for hyggelig kommentar, tror det mørket du snakker om, kommer av at sola er så sterk på høyre side, og at trærne skygger for den på venstre side. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vakkert snølandskap med massevis av god vinterstemning Skulle jeg foreslå noe her måtte det være litt mer luft nederst og til høyre - evnt. et kutt i vestre side. Jeg liker veldig godt den store lyse flaten i kontrast til trærne. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Todelt inntrykk dette! Hø. del er veldig bra synes jeg, men ve. delen flyter liksom ut i "ingenting"! Et kutt fra ve. og 1/4 inn i bildet kunne vært noe? 3'er! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Komposisjonen synes jeg er bra, men det blir litt for mye borte i tåka på venstre side. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det vart litt spesielt bilde dette --liker det...litt lyst på vengstre side,men det vart litt spesielt også da. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Flott av tåkelandskapet dette Håkon. God komp i mine øyne. V2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg