Øyjor'n Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Hei! Etter to år har skjermkortet på min Alienware M15x blitt utdatert, pga. BF3. Jeg har aldri kjøpt eller installert komponenter selv. Er det samme skjermkort for desktops som til laptops? Kan du anbefale et ikke for dyrt, men som kan kjøre det meste av spill? Det er kun spill og film jeg bruker den til. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Det er desverre ikke like lett å bytte skjermkort på en laptop som på en desktop, og jeg tviler egentlig på at å bytte det selv er noen enkel operasjon. Du kan selvfølgelig ta kontakt med Alienware og spørre om de kan oppgradere skjermkortet(men det blir sansynligvis ganske dyrt). Edit: Det er absolutt ikke samme skjermkort som til stasjonære! Endret 21. januar 2012 av HFidelity Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Ah, da var den i idèen i dass. Alienware er oppkjøpt av Dell, så det er de jeg må henvende meg til isåfall, men får hørre med dem hvor mye de skal ha... Jeg visste det ikke var like lett å skifte som på stasjonær, men jeg har utrolig nok skiftet hovedkort på alienwaren. Gikk helt fint med problemer underveis! Takk for kjapt svar :-) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Har du en GPU-brikke som legges på hovedkortet separat (som CPU-brikken) kan du oppgradere skjermkort, har du ikke dette kan du ikke oppgradere. EDIT: Jeg nevner dette siden du har byttet hovedkort i maskinen allerede og burde ha en idé om du har utbyttbart skjermkort Endret 21. januar 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 21. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2012 Mange skjermkort er loddet fast til hovedkortet, men som arni90 sier, så finnes det noen laptoper hvor man kan bytte selv. Hør med Dell Mvh Faller Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Takk skal dere ha! Jeg hører med Dell Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Her kan du se hvilken nye kort støttes av din maskin: http://www.mxm-upgrade.com/Table_3.html Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 https://www.google.com/search?q=alienware+m15x+6970 Det er kun marginalt vanskeligere å oppgradere enn på ens stasjonær PC. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå