mollasund Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg har gått til innkjøp av "Carl-Eriks Basispakke" fra Gymgrossisten. Denne pakken inkluderer proteinpulver, kreatinpulver, BCAA kapsler, omega 3-6-9 og glutamin pulver. Alle disse produktene er svært bra for muskelbygging og lignende. Spørsmålet mitt er: Når bør jeg begynne på dem? Jeg har mottatt pakken, men jeg vet at jeg kommer til å reise til Dublin den 23. Februar, som resulterer i svært mye drikking. Guinness, of course! Vil dette påvirke mye av fremgangen min, dersom jeg begynner i dag på tilskuddene? Og når eg tilskuddene mest effektive? På høye vekter, eller har det ikke noe å si? Jeg ligger foreløpig på lave vekter fordi jeg bygger meg opp med SL 5x5, kanskje jeg bør vente? Setter pris på svar. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvor gammel er du? Hvis du tenker på når du skal bruke de så er det før og etter trening men gi gjerne litt mer spess... Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg blir 18 om en måned. Jeg tenker helst om jeg bør bruke de nå som jeg løfter relativt lave vekter, eller om jeg bør vente til jeg kommer til veldig tunge vekter før jeg begynner med tilskuddene. Har ikke lyst å "sløse" tilskuddene fordi de ikke gir maksimal utbytte dersom man løfter lave vekter for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå