Zemeckis Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hei En kompis av meg fikk denne e-posten fra microsoft i dag,jeg mistenker om at det er msblast.Eller tar jeg feil?? VIKTIG: HANDLING KREVES UMIDDELBART FRA MSN- OG WINDOWS MESSENGER-BRUKERE. Du mottar denne e-postmeldingen, fordi du er MSN Messenger- eller Windows Messenger Service-bruker. Som del av Trustworthy Computing-prosjektet oppdaterer Microsoft .NET Messenger Service og kommer med en viktig sikkerhetsoppdatering til MSN Messenger eller Windows Messenger. Hvis du bruker MSN Messenger 5.0, Windows Messenger 4.7.2000, MSN Messenger for Mac 3.5 eller senere versjoner enn disse, behøver du IKKE denne sikkerhetsoppdateringen. Hvis du vil finne ut hvilken versjon du har, kan du gå til Hjelp-menyen i Messenger og velge Om. Hvis du bruker en eldre versjon eller ikke er sikker, kan du gå til http://messenger.msn.no/Help/Upgrades.aspx for å oppdatere. Obs! Hvis du ikke bruker en oppdatert versjon, vil du ikke kunne fortsette å bruke MSN Messenger eller Windows Messenger Service. Takk for at du hjelper Microsoft med å arbeide for personvern og sikkerhet på Internett. Du kan lese personvernerklæringen for .NET Messenger på http://messenger.msn.no/Help/Privacy.aspx og vilkår for bruk av .NET Messenger Service på http://messenger.msn.no/Help/Terms.aspx. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vel siden vi nok er flere som ikke har fått den mailen så høres den ikke så realistisk ut Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Microsoft sender aldri ut mail om slike ting. De har en policy mot det, pga. spam o.l.. Men hvis det ikke er noen filer så er det ikke noe problem heller.. Men du, sjekk den fulle headeren, og legg den ut her så kan vi evt. sjekke hvor den kommer fra Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Fått denne 6 ganger idag, på engelsk. Lenke til kommentar
president Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vet at Microsoft egentlig ikke sender ut slike mail, men denne virket ganske så autentisk på meg. Nettsiden den peker til virker ekte nok iallfall. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Har fått den 15 ganger i dag jeg å..... Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Sjekka mailen min nå, 6stk på engelsk her og :/ Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vet at Microsoft egentlig ikke sender ut slike mail, men denne virket ganske så autentisk på meg. Nettsiden den peker til virker ekte nok iallfall. Den peker ikke til noe ang. denne fiksen. Det hadde Microsoft alltid gjort - og alle seriøse firmaer ellers. Peker bare til sider som har vært ute leeenge.. Aner ikke motivet til den som har sendt det da.. Kanskje det er en sløv ansatt i Microsoft? Nei, tror ikke det. Men uansett, teit mail EDIT: kan ikke noen poste headere da!? :S Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Virker falsk.. Du kan jo alltids sjekke microsoft siden om det er noen "viktige" sikkerrhetsoppdateringer du ikke har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå