Internation Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei Når jeg slår på data maskinen, so kommer det fram en melding ''Windows utforsker har slutet å virke'' osso ''prøver å løse problemet'' osso blinker sjermen. Noen som kan hjelpe meg med noen *LETTE* ting jeg kan gjøre for å fikse dette? Jeg har en Asus X53E Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei Når jeg slår på data maskinen, so kommer det fram en melding ''Windows utforsker har slutet å virke'' osso ''prøver å løse problemet'' osso blinker sjermen. Noen som kan hjelpe meg med noen *LETTE* ting jeg kan gjøre for å fikse dette? Jeg har en Asus X53E Hei! Prøv å gå å tilbehør og der finner du W- utforsker- se om den virker da? BmOnline Lenke til kommentar
Internation Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Dataen er reformatert og dette er fikset. Lenke til kommentar
Norp Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Husker ikke hvilket program det er snakk om, men det er et ASUS program som forårsaker at eksplorer slutter å virke. Opplevde akkurat det samme selv på tilsvarende maskin og da var det kun å avinstallere det ene asus programmet. Lenke til kommentar
Internation Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Hadde no vert fint om du fant ut av det, so de kunne hjelpet folk med det. Jeg ringte inn til Komplett og di hjalp meg gjennom alt Slå på data-> F9 -> Gå igjennom alt, så er dataen recovery'ed Lenke til kommentar
Norp Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Programmet heter "ASUS web storage". Avinstaller dette, så løser det seg! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå