Ariston Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei.. Har et lite problem med YouTube. Jeg liker designet, men det er altfor stress å finne frem når folk laster opp filmer. Selv er jeg subscriba/abonnert til 91 stk, og kanskje 70 av disse laster opp filmer hver uke. En del av dem hver dag. Dermed er det veldig lett å gå glipp av en film eller to, bare fra en person. I tillegg kan man ikke fjerne filmer man allerede har sett, eller ikke vil se. Så jeg lurer på om det finnes et program hvor man kan "sortere" filmene bedre? Lettere å holde øye med det som blir opplasta og fjerne det man vil. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Kan jo se litt her hva du finner: http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?action=s&st=youtube+downloader Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 jeg husker metacafe hadde en elskbar klient for videostreaming sider for ca 4-5 år siden, var lett og organisere og du kunne laste ned de filmene du ville til pcen. mener på det het Metacafe Pro , usikker på om det eksisterer lenger Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Ankh: Laste ned filmer kan jeg, er ikke det jeg trenger. Lumpness: Det er vel ikke for YouTube. Og er copyright 2007, så er noe gammelt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 I metacafe pro var det bare å velge mellom en haug streamingsider, det var ikke bare metacafe du kunne hente ned filmer fra. Synd programvaren er utdatert :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå