Kimme Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Så dette emnet for ikke så lenge siden, men siden søkemotoren i dette forumet IKKE traff på ordet "Bredbånd AND Tromsø" så blir jeg nødt til å spørre på nytt. Hvilke forhandlere tilbyr bredbånd i Tromsø for de som IKKE har fast telefon? Takker på forhånd for svar... ;D Lenke til kommentar
dash Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 går ut i fra at de fleste tilbyr bredbånd uten fast telefon, men enkelte tar en 100-lapp ekstra i måneden(f.eks bluecom) Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Så dette emnet for ikke så lenge siden, men siden søkemotoren i dette forumet IKKE traff på ordet "Bredbånd AND Tromsø" så blir jeg nødt til å spørre på nytt. Søkemotoren takkler ikke æ,ø,å så du må av den grunn bruke wildcard, dvs * istedefor æ,ø,å. Du må med andre ord skrive "bredb*nd AND troms*" da vil du få treff! Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Dette er svaret jeg fikk av http://www.bluecom.no/ ADSL og SHDSL er ikke tilgjengelig ADSL og SHDSL er dessverre ikke tilgjengelig for din husstand på nåværende tidspunkt. Dette er rart siden jeg har kabel (tv, vel å merke) og hele pakka, men ikke fast telefon. Og bor på sør siden av øya, hvor det skal være full dekning. Lenke til kommentar
dash Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dette er svaret jeg fikk av http://www.bluecom.no/ ADSL og SHDSL er ikke tilgjengelig ADSL og SHDSL er dessverre ikke tilgjengelig for din husstand på nåværende tidspunkt. Dette er rart siden jeg har kabel (tv, vel å merke) og hele pakka, men ikke fast telefon. Og bor på sør siden av øya, hvor det skal være full dekning. Regner med at du testa med postadressen? Har du testet et tlf nummer som kommer fra samme plass? Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Telenor leverer for tror det er 69,- ekstra i måneden Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dette er rart siden jeg har kabel (tv, vel å merke) og hele pakka, men ikke fast telefon. Og bor på sør siden av øya, hvor det skal være full dekning. Kan du ikke få bredband over kabel, fra Telenor Avidi? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg vet at Direct Connect har kommeet godt i gang med forhandler nettverket sitt i nord, men hva de har gjort i Tromsø er jeg ikke sikker på. Send de en mail eller ring og spør.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå