Markkus Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Heisann! Jeg leter etter en god stasjonær PC som takler alt av redigeringsprogrammer og oppløsning i HD uten problemer. Jeg har allerede en BenQ 24' og jeg vil helst ha en til, så jeg trenger et skjermkort som kan brukes på 2 skjermer. Budsjettet er på rundt 8-10k. Er dette mulig? Takker for alle tips og svar. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Det er fullt mulig Har du tastatur og mus fra før? overklokker du og kan du bygge selv? Edit: Forslag Endret 21. januar 2012 av Gurre Lenke til kommentar
Markkus Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Ja, kan bygge selv. Har også mus og tastatur fra før. Takk for oppsettet, men jeg ser at jeg trenger hvertfall 1T HDD. Og jeg vet ikke om i5 er godt nok? Kan hende det går langt over budsjettet nå da men.. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvis du skal drive med redigeringsprogrammer feks video, så vil faktisk i7 gi deg bedre ytelse. Har du os selv eller kan være kreativ emd å få tak i det? Evt bruke linux? Skal du spille mye? Hvis ikke kan du gå ned i pris på skjermkort. Du kan evt droppe ssd nå, og heller kjøpe det senere. Lenke til kommentar
Markkus Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Skal ikke spille så mye nei. Men skal takle programmer som After effects og Vegas med HD uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå