Gå til innhold

PC Games Reviewed - En blogg om PC spill, Spillanmeldelser med mer ;)

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld, har startet en blogg om PC spill og tenkte jeg skulle dele den her. Håper noen vil finne det givende og følge med litt, da jeg skal prøve å anmelde spill som ofte ikke havner øverst i rampelyset.

Om PC Games Reviewed

Dette er en side for spillinteresserte og PC Spillere. Denne siden omfatter kun PC spill og ingen andre konsoller. Her finner du anmeldelser av både nye og litt eldre spill, i tillegg til såkalte snikpremierer hvis det lar seg gjøre. Viktige nyheter som ikke kan la være å nevnes finner du også her. Lyst til å få et spill anmeldt? Forslag til spillanmeldelser kan mottas med stor takk i kommentarfeltet :)

*url fjernet*

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten tvil den beste spillbloggen jeg har lest! En blogg hvor innholdet er viktigere enn desginet, sånn skal det være!

Etter annmeldelsen din av Rugby Challenge så var jeg nødt til å bestille det, utrulig bra skrevet!

Du har fått deg en ny fast leser! Keep it up!

Lenke til kommentar

Spenstig beskyldning Chris93, da det ikke stemmer overhode. Vi er bekjente ja, men at vi er samme person er feil. Sjekk litt rundt neste gang, før du kommer med påstander.

Det er fortsatt ikke stuereint å opprette brukere kun for å reklamere og for å ha et promoteringssamarbeid sammen med en bekjent. Der man oppretter tråder og reklamerer for egne blogger (uten at man gir noe innhold på forumet) og så skryter av hverandre.

Det kunne kanskje vært tenkelig å tillate referanser til bloggen, hvis man faktisk får et innlegg her (dvs. at anmeldelsen postes), slik det er nå fremstår det som ren reklame der tråden ikke har noe egenverdi hvis man ikke går til bloggen.

Tråden stenges. Kommentarer tas på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...