Gå til innhold

Laptop for spilling?

Skarphol

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har alltid bygget PC'ene mine selv, stort sett etter gode råd her fra dette forumet.

Nå begynner arbeidshesten min å slite, og jeg må begynne å tenke på en ny.

Og for første gang har jeg begynt å tenke: Hva med en bærbar?

Jeg bruker PC'en til diverse word, excel, e-post og nettbank-greier. Og til spilling. Derfor ønsker jeg meg et nokså brukbart grafikkort, og 5.1 surround-utgang.

Spillene jeg spiller er ikke så veldig krevende, det går i spill av typen Crysis, Il-2 Sturmovik:Cliffs of Dover og World of tanks.

Finnes det noen bærbare maskiner på markedet som takler slike spill og har utgang for 5.1 lyd?

Skarphol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jo sandy bridge og radeon 6xxx/ Nvidia 5xx et år gamle, og det vil komme ut nye komponenter om få måneder.

vil du ikke vente har multicom det du ser etter. sitter på en multicom p150 selv, og den kan anbefales på det varmeste. high end grafikkylese, nydelig skjerm, god byggkvalitet og 4 lydporter(mener det var støtte for 7:1 surround, men det er jeg ikke sikker på)

Lenke til kommentar

Hei!

Takk for tipset! Den har "Intel HD sound" som jeg forstår det til at skal dekke både 5.1 og 7.1 lyd. Det høres jo helt supert ut.

Prisen er ikke fullt så super. Jeg forsøkte å konfigurere den slik jeg mener jeg burde ha den og selv med standard grafikkort ble det over 16.000, noe som er i overkant av hva jeg hadde tenkt meg. Nå har jeg ikke kjennskap til akkurat det grafikkortet, det er kanskje helt greit.

Jeg leter litt til! Og ender vel muligens med å bygge min egen stasjonære igjen. Det er mye av moroa, det også!

Skarphol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...