Aizen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Altså det jeg leter etter er rpg spill som er feks i 2d eller bare ser litt anderledes ut enn skyrim, amalur, dark souls osv. noe på steam er en fordel:D Har ikke gode eksempler men kanskje noen indiespill? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvor gamle skal dem se ut? Krynn-serien er og ser gammel ut. Anarchy Online har aldri fått grafikkmotoroppgraderingen som har blitt lovet og lovet. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Final Fantasy 1, til NES. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Diablo 2, torchlight, terraria. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 hmmm jeg tror jeg formulerte meg noe dårlig. terraria er det beste eksempelet til nå selv om jeg helst ikke vil ha side scrolling. kanskje mer baldursgate stil? Lenke til kommentar
h_var Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Avadon: The Black Fortress Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Baldur's Gate 1 + 2 Icewind Dale 1 + 2 Planescape: Torment 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Fallout 1 og 2 Baldur's Gate 1 og 2 Planescape: Torment Icewind Dale 1 og 2 Temple of Elemental Evil Arcanum: Of Steamworks and Magic Tja.... 2D, 2D, 2D. Betrayal at Krondor, kanskje. Divine Divinity? Lands of Lore om jeg er snill, og det er jeg jo. Hvis ikke det -må- være 2D, men -må- være Steam, så finnes vel Vampire: The Masquerade - Bloodlines der http://store.steampowered.com/app/2600/ Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Fallout 1 og 2 Baldur's Gate 1 og 2 Planescape: Torment Icewind Dale 1 og 2 Temple of Elemental Evil Arcanum: Of Steamworks and Magic Tja.... 2D, 2D, 2D. Betrayal at Krondor, kanskje. Divine Divinity? Lands of Lore om jeg er snill, og det er jeg jo. Hvis ikke det -må- være 2D, men -må- være Steam, så finnes vel Vampire: The Masquerade - Bloodlines der http://store.steampowered.com/app/2600/ Høres ut som du leter etter Ultima 7, Men serriøst det er vanskelig og finne hva du snakker om, hvorfor ikke bare spille noe gammelt, Little big adventure 1-2 (who am i kidding) leter du godt nok finner du det sykeste ever, og folk trur at nye spill er revelusjon, vell visst du leter finner du det samme fra 80 og tidlig 90 tallet, som de lager nå, Det er rart hva Nostalgia gjør med en person, men fy flate før i tiden visste de hvordan man lagde spill med lite kunnskap Edit ) Ops klikket på feil inlegg Endret 21. januar 2012 av Realzi Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Mange fine forslag her. Ser roguelikes ikke er nevnt, kan vel med litt velvilje kalles rpg de og. I så fall er Ancient Domains of Mystery, Angband, Stone Soup osv ihvertfall gode spill som definitivt ser gamle ut Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Fallout 1 og 2 Baldur's Gate 1 og 2 Planescape: Torment Icewind Dale 1 og 2 Temple of Elemental Evil Arcanum: Of Steamworks and Magic Tja.... 2D, 2D, 2D. Betrayal at Krondor, kanskje. Divine Divinity? Lands of Lore om jeg er snill, og det er jeg jo. Hvis ikke det -må- være 2D, men -må- være Steam, så finnes vel Vampire: The Masquerade - Bloodlines der http://store.steampowered.com/app/2600/ Takk for alle svar:D er mangen tips jeg skal teste ut:) bare synd nesten ingen er på steam:P Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 sjekk på gog.com , stort arkiv med gamle spill til en billig penge Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 sjekk på gog.com , stort arkiv med gamle spill til en billig penge Er helst på steam jeg vil ha spillene:/ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 GoG gruser steam, så sjekk det ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Du kan legge spillene inn i Steam-biblioteket hvis du vil. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Cthulhu saves the world er et rpgspill ala final fantasy. Veldig morsomt og ser skikkelig oldschool ut. I tillegg veldig billig (ligger på steam som en dobbelpack med Breath of death VII) Begge spillene er laget på samme måte. Anbefales på det sterkeste om det er Final fantasy type rpg du er på utkikk etter Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Divine Divinity, og det finner du på en mye bedre tjeneste enn Steam. Sjekk her: http://www.gog.com/en/gamecard/divine_divinity Knallspill, god pris og helt uten DRM og annet ræl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå