Gå til innhold

Spill på kalkulatoren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte en Casio CFX-9850GB PLUS-we nylig for 850,- og har fundet en del spill til den nå trenger jeg bare en FA-123 kabel for å kommunisere med pc'n. Er det noen som vet om en butikk i Norge som selger denne?

Var i bokhandleren der jeg kjøpte kalkulatoren og hørte med de, og de bestilte 3 kabler til meg og noen kompiser :). Så gå og hør med stedet du kjøpte den fra du.

Lenke til kommentar
Bamsefar: Jeg går også GK Allmenn i Tromsø. Skal også kjøpe en slik kalkulator :) Hvilken skole går du på? Jeg går på Kvaløysletta VS.

Ble nok snobbeskolen for meg gitt. Kongsbakken mao.

(Bor på sørspissen så jeg gidder ikke sykle/ta bussen klokken 6 om morgenen for å nå skolen i tide)

Si ifra hvis du vet om/finner en butikk som selger noen av disse kalkulatorene

(Spesielt overføringskabel :wink: ). Ville blitt virkelig glad da.

(Har fått verdens sureste og håpløse mattelærer så jeg må finne en måte å overleve de 5 timene med fyren. Gud hjelpe meg)

Stikk innom en gang da. Se etter en fyr med maaaange damer rundt seg :lol:

(Noen da :wink: )

Var i bokhandleren der jeg kjøpte kalkulatoren og hørte med de, og de bestilte 3 kabler til meg og noen kompiser :). Så gå og hør med stedet du kjøpte den fra du.

Var det en kjede du handlet din kalkulator hos? Evt, butikknavnet så ringer jeg de om jeg ikke finner kabelen i Tromsø. Vær så snill :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...