Agres Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Bamsefar: Jeg går også GK Allmenn i Tromsø. Skal også kjøpe en slik kalkulator Hvilken skole går du på? Jeg går på Kvaløysletta VS. Lenke til kommentar
eught Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kjøpte en Casio CFX-9850GB PLUS-we nylig for 850,- og har fundet en del spill til den nå trenger jeg bare en FA-123 kabel for å kommunisere med pc'n. Er det noen som vet om en butikk i Norge som selger denne? Var i bokhandleren der jeg kjøpte kalkulatoren og hørte med de, og de bestilte 3 kabler til meg og noen kompiser . Så gå og hør med stedet du kjøpte den fra du. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Bamsefar: Jeg går også GK Allmenn i Tromsø. Skal også kjøpe en slik kalkulator Hvilken skole går du på? Jeg går på Kvaløysletta VS. Ble nok snobbeskolen for meg gitt. Kongsbakken mao. (Bor på sørspissen så jeg gidder ikke sykle/ta bussen klokken 6 om morgenen for å nå skolen i tide) Si ifra hvis du vet om/finner en butikk som selger noen av disse kalkulatorene (Spesielt overføringskabel :wink: ). Ville blitt virkelig glad da. (Har fått verdens sureste og håpløse mattelærer så jeg må finne en måte å overleve de 5 timene med fyren. Gud hjelpe meg) Stikk innom en gang da. Se etter en fyr med maaaange damer rundt seg (Noen da :wink: ) Var i bokhandleren der jeg kjøpte kalkulatoren og hørte med de, og de bestilte 3 kabler til meg og noen kompiser . Så gå og hør med stedet du kjøpte den fra du. Var det en kjede du handlet din kalkulator hos? Evt, butikknavnet så ringer jeg de om jeg ikke finner kabelen i Tromsø. Vær så snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå