Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg sliter med at skjermen fryser når jeg spiller battlefield 3. Lurer på om det hjelper å overclocke? I så fall, hvordan gjør jeg det? ASUS Notebook N73SV Series: Intel Core i7-2670QM CPU @ 2.20 GHz 2.20 GHz 6 GB RAM 64-bits, Windows 7 NVIDIA GeForce GT 540M Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva mener du med at skjermen fryser? På en laptop er det vel aldri anbefalt å overklokke. Kan være noe dritt i bakgrunn som gjør at du får freezelaggs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HTCH2paZ Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva mener du med at skjermen fryser? På en laptop er det vel aldri anbefalt å overklokke. Kan være noe dritt i bakgrunn som gjør at du får freezelaggs Det stopper opp, bildet fryser. Battlefield svarer ikke, så må jeg starte oppgavebehandling å avslutte det manuelt. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva mener du med at skjermen fryser? På en laptop er det vel aldri anbefalt å overklokke. Kan være noe dritt i bakgrunn som gjør at du får freezelaggs Det stopper opp, bildet fryser. Battlefield svarer ikke, så må jeg starte oppgavebehandling å avslutte det manuelt. Da ville jeg reinstallert skjermkortdriverne evt sjekke om du har de nyeste. Kjørt windows update hvis du ikke har nyeste servicepack. Kanskje til og med reinstallert bf3 hvis ingen av de delene fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå