karoald Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ein Januardag ved kysten Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt rot etter han "Dagmar"-------------- Tusen takk for "besøket" på mitt bilde av vindmølla----- Tilført nr3.--her er vel bortimot orginalen ,har berre bluravekk nokre greiner i høgre/vengstre kant som stakk inn i bilde Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Lite så avgjort S/H versjonen best. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg liker godt dette, foretrekker kanskje fargeversjonen - liker godt lyset og de fine blåfargene her. I s/h-utgaven synes jeg det fine lyset forsvinner og jeg her ville ha jobba litt mer med å få fram de kontrastene som lyset gir. Jeg ser også for meg at et litt større utsnitt kunne gjort seg, med noe mer til høyre og gjerne også i høyden. Men uansett - meget severdig Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 V1 liker jeg klart best, veldig flott komponert bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg