Schwarzkopf Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Nå er det over. Det vet jeg for jeg er helt lik deg ved at jeg klarer å vri meg unna de verst tenkelige situasjoner, selv om jeg har blitt tatt med hånden i kakeboksen. Jeg er ikke stolt av det. Dog er det sjeldent at dette lar seg gjøres to ganger på såpass kort tid. Det spiller ingen rolle hvilke råd du får, for ingenting kommer til å fungere nå. Vær en mann og legg absolutt alle kort på bordet, for så å la henne gå. Jeg skal ikke si hvor mye du har driti deg ut for det vet du selv, men jeg tror også du skjønner nå at dette ikke går noen vei. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor dere dømmer han så hardt, er faktisk ganske vanlig å være utro, ikke at det saken noe bedre men mange av dere høres ut som om han har drept noen eller noe enda værre. http://www.forskning.no/artikler/2003/juli/1057756567.88 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 er faktisk ganske vanlig å være utro Selv om det er vanlig, er det uansett moralskt forkastelig. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor dere dømmer han så hardt, er faktisk ganske vanlig å være utro, ikke at det saken noe bedre men mange av dere høres ut som om han har drept noen eller noe enda værre. http://www.forskning...i/1057756567.88 enig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det var synd for ts - kan ikke gi noen særlig smartere råd enn å legge seg langflat, og være dønn ærlig (ikkno smarte tricks)!! Så synes jeg det er ondskapsfullt av den/de som har stukket nesen sin langt forbi normale grenser og sørget for at katten ble sluppet ut av sekken. Nå har TS bedt om råd før og fikk da samme rådet, men han valgte da og pynte på historien slik at det skulle bli enklere for dama og tilgi han. Han har også i ettertid skrytt av at han fikk det til og oppført seg generelt som en stor idiot. Så det at noen spredde dette videre kan kun kalles Karma. Så for hans del nå så er det nok game over med det forholdet. Jeg ønsker at dette forumet er slik at vi kan dele hemmeligheter, bli salig uenig, krangle så filla fyker - men, man sladrer ikke! Sånn er det Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg for min del synes dette ble litt vel show-aktig. Vedder en mynt på at dette er troll. Vi kan ikke vite om dette er samme fyren som lagde den forrige tråden engang. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvem har sagt at ts er viktig? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har ikke lest alle innleggene i denne tråden, så tilgi meg hvis jeg skriver noe som har blitt sagt før. Kan ikke si noe annet en at du får som fortjent. Du hadde et sidesprang som varte flere måneder, men først når du ble avslørt kom du med at "jeg elsker dama mi over alt på jord osv osv". Hadde du elsket dama di hadde du ikke hatt et sidesprang. Du/dere hadde åpenbart problemer i forholdet, men istedenfor å snakke om det som voksne, ansvarsfulle mennesker, begynte du å pule noen andre isteden. Du er ikke gladere i dama di enn at du fant noen andre bak hennes rygg så fort forholdet deres møtte motgang. Når hun så fant ut av det, var du fremdeles ikke interessert i å snakke om problemene, du var bare interessert i å redde ditt eget skinn. Du tenker ikke på jentas følesler ett sekund, kun på din egen status. Dama di fortjener noen mye bedre enn deg, og du fortjener ingen verdens ting. Alle får det de fortjener. Ikke prøv å få henne tilbake, du elsker henne like mye som jeg elsker fiskegratengen fra Findus. Ligg rundt med random jenter til du føler du er moden nok til å være i et seriøst forhold, og la dama di være i fred, det er det minste hun fortjener etter det du gjorde. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har ikke lest alle innleggene i denne tråden, så tilgi meg hvis jeg skriver noe som har blitt sagt før. Hadde du innehatt ett minstemål av høflighet hadde du i det minste lest førsteposten før du blafret i vei med tungen din. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har ikke lest alle innleggene i denne tråden, så tilgi meg hvis jeg skriver noe som har blitt sagt før. Hadde du innehatt ett minstemål av høflighet hadde du i det minste lest førsteposten før du blafret i vei med tungen din. 1) Jeg leste førsteposten, og 2) jeg skrev aldri at jeg ikke hadde lest førsteposten, jeg skrev jeg ikke hadde lest alle innleggene. Kanskje lese innlegget mitt før du blafrer i vei med tungen din? 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har ikke lest alle innleggene i denne tråden, så tilgi meg hvis jeg skriver noe som har blitt sagt før. Hadde du innehatt ett minstemål av høflighet hadde du i det minste lest førsteposten før du blafret i vei med tungen din. 1) Jeg leste førsteposten, og 2) jeg skrev aldri at jeg ikke hadde lest førsteposten, jeg skrev jeg ikke hadde lest alle innleggene. Kanskje lese innlegget mitt før du blafrer i vei med tungen din? Hadde du lest førsteposten? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg ønsker at dette forumet er slik at vi kan dele hemmeligheter, bli salig uenig, krangle så filla fyker - men, man sladrer ikke! Sånn er det Trådstarter gjorde mer enn å dele en hemmelighet. Han gjorde noe dumt, skrøt av at han slapp unna, og skrev til og med at han skulle være forsiktig i fremtiden slik at han ikke ble tatt igjen. Det var de to siste tingene folk reagerte på. Og med god grunn! Sånn er det. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg ønsker at dette forumet er slik at vi kan dele hemmeligheter, bli salig uenig, krangle så filla fyker - men, man sladrer ikke! Sånn er det Trådstarter gjorde mer enn å dele en hemmelighet. Han gjorde noe dumt, skrøt av at han slapp unna, og skrev til og med at han skulle være forsiktig i fremtiden slik at han ikke ble tatt igjen. Det var de to siste tingene folk reagerte på. Og med god grunn! Sånn er det. Ser den, men likevel har jeg større forhåpninger til kulturen vår her på forumet. Å stikke nesen sin så langt oppunder skjørtekanten i andres forhold at man bruker noe som er postet her (og får klapp på skuldra ...??!!) for å være en aktiv part i ett "forhold", er etter min etikk over streken. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Ser den, men likevel har jeg større forhåpninger til kulturen vår her på forumet. Hvilket resultat hadde du foretrukket? Nesten alle som svarte i den første tråden hans mente han burde fortelle kjæresten sin sannheten, og slutte å lyve. Han valgte å ignorere rådene han fikk, og heller fortelle enda en løgn. Å stikke nesen sin så langt oppunder skjørtekanten i andres forhold at man bruker noe som er postet her (og får klapp på skuldra …??!!) for å være en aktiv part i ett "forhold", er etter min etikk over streken. Etter min etikk er det trådstarter gjorde langt over streken, mye mer enn det han som spredde tråden til Kvinneguiden gjorde. Historien spredde seg, noe man må forvente når man publiserer noe på nettet. Noen kjente så igjen historien, noe man også må forvente når man publiserer noe på nettet. Uheldigvis for trådstarter var denne «noen» venninnen til kjæresten hans. Det hele hadde vært unngått hvis han 1) hørte på rådene våre, eller 2) holdt alt for seg selv. Endret 21. januar 2012 av Runar 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg er ikke uenig i noe som helst - men jeg misliker å sparke folk som ligger nede Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hva med kjæresten hans? Har ikke hun rett på sannheten og/eller en forklaring? 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det er nettopp ved kjæresten hans jeg mener vår grense bør gå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det er nettopp ved kjæresten hans jeg mener vår grense bør gå. Forsåvidt enig, men jeg mener ikke den grensen ble brutt i denne saken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Med tanke på all dramaet med kvinneguiden og alt det andre, så syns jeg nesten at første tråden burde bli slettet og ikke bare stengt slik den er nå. 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Å stikke nesen sin så langt oppunder skjørtekanten i andres forhold at man bruker noe som er postet her (og får klapp på skuldra ...??!!) for å være en aktiv part i ett "forhold", er etter min etikk over streken. Hva kombinasjonen neser og skjørtekanter angår føler jeg et primært er trådstarters etikk som er problematisk; alle kan ha en og annen hvit løgn, her er det ikke mange lyse pigmenter igjen. (Men: ser at det ligger en relativisering her, man ringer ikke akkurat til nærmeste parkeringsavgift om naboen har feilparkert en halvtime ...) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå