Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En helvetes farse som har mistet kontroll.

Anbefalte innlegg

Kort fortalt er jeg ts i en tråd der jeg spurte om en dekkhistorie. Noen av dere vet sikkert. Jeg løy meg halveis unna og ble tilgitt og forholdet er på vei tilbake til seg selv. Nå har noen bestemt seg for å lage bøll og delt tråden videre til et annet forum der jeg ble gjenkjent av kjærestens venninne. Mistet hodet og skremte henne vekk.

Nå vet jeg ærlig talt ikke mine arme råd. Jeg elsker virkelig dama mi og jeg ønsker ikke miste henne. Jeg hadde håpet på en ny start men slik ser det ikke ut til å bli. Jeg har innsett at jeg må stå fram om jeg skal ha noen sjanse, for jeg er skråsikker på at venninna vil fortelle dette.

Hvordan går jeg fram nå og for ordnet dette? Hele er bare så komplisert å håpløst nå. Jeg trenger virkelig et godt råd for å klare å redde meg ut av dette, og om det ikke finnes så orker jeg ikke flere kjipe svar. er en slagen mann nå så vis hensyn.

Postet av anonym: 5e9aa0312d66093f7e4f1a800e23c844

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vell litt i seneste laget å "stå fram" nå som alt er oppdaget, og de fant ut at du løy også om løgnen du allerede hadde.

Oppførselen din i forrige tråd var forkastelig.

Jeg skal spre denne tråden til samme sted, og håper den også blir sett bare så jeg er _helt_ sikker på at hun får vite alt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vell litt i seneste laget å "stå fram" nå som alt er oppdaget, og de fant ut at du løy også om løgnen du allerede hadde.

Jeg skal spre denne tråden til samme sted, og håper den også blir sett bare så jeg er _helt_ sikker på at hun får vite alt.

Kan jeg true venninna hennes med å stå fram med henne som elsker? At jeg påstår at jeg og hun har vært elskere om hun planlegger å si fra? Det er eneste mulighet jeg ser nå egentlig.

Postet av anonym: 09e7132f8c1618002bc0c88fab46413c

Lenke til kommentar

Kan jeg true venninna hennes med å stå fram med henne som elsker? At jeg påstår at jeg og hun har vært elskere om hun planlegger å si fra? Det er eneste mulighet jeg ser nå egentlig.

Nå har ikke jeg følgt veldig nøye med på alle trådene dine, men det begynner å lukte troll.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg følgt veldig nøye med på alle trådene dine, men det begynner å lukte troll.

Du har heltrett. Alt var bare kødd hehe. Gotcha. :tease:

Så nå er det bare å stenge/slette trådene moderatorer. Kanskje dere kan få gjort noe med tråden på kvinneguiden også. Ville satt pris på det.

Lenke til kommentar

Du har heltrett. Alt var bare kødd hehe. Gotcha. :tease:

Så nå er det bare å stenge/slette trådene moderatorer. Kanskje dere kan få gjort noe med tråden på kvinneguiden også. Ville satt pris på det.

Nice try :)

edit: Om du er troll eller ikke, dette har eskalert til å bli episk underholdning :)

Endret av Xandathrii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du bare hadde holdt deg til fikse-tv-signalet-historien min, så hadde alt vært bra nå. Du kan skylde deg selv.

Hvordan føles det å møte seg selv i døra?

Det føles godt akkurat nå for jeg har et skarpt hode som holder seg kaldt. Det var venninna hennes som skrev alle disse trådene for å lage et plott mot meg fordi jeg avviste henne en gang da hun forsøkte seg på meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det var synd for ts - kan ikke gi noen særlig smartere råd enn å legge seg langflat, og være dønn ærlig (ikkno smarte tricks)!!

Så synes jeg det er ondskapsfullt av den/de som har stukket nesen sin langt forbi normale grenser og sørget for at katten ble sluppet ut av sekken.

Lenke til kommentar

Det var synd for ts - kan ikke gi noen særlig smartere råd enn å legge seg langflat, og være dønn ærlig (ikkno smarte tricks)!!

Så synes jeg det er ondskapsfullt av den/de som har stukket nesen sin langt forbi normale grenser og sørget for at katten ble sluppet ut av sekken.

Nå har TS bedt om råd før og fikk da samme rådet, men han valgte da og pynte på historien slik at det skulle bli enklere for dama og tilgi han. Han har også i ettertid skrytt av at han fikk det til og oppført seg generelt som en stor idiot. Så det at noen spredde dette videre kan kun kalles Karma.

Så for hans del nå så er det nok game over med det forholdet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hehe , det er den sykeste tråden jeg har lest i 2012 , faktisk kan vi slenge inn 2011 med det samme. Aldri har jeg sett så mange +1 , og aldri har jeg sett så mange gjester ,til og med facebook i rosa skrift var innom tråden for å lese :laugh:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1406904&st=0

TS:

113757_FuckMeSilly.jpg

http://www.kondomeriet.no/produkt/fuck-me-silly-vagina/24173014

Endret av Lumpness
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...