Morten Ellingsen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) E6`n på Gran ( Hadeland) Bildet er fjernet. Endret 20. januar 2012 av Morten Ellingsen Lenke til kommentar
karoald Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Fint vinterbilde--god komp/lys/farger Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Litt av røverhistorie du har kokt sammen her. Du tror visst vi er helt på landet og det er vi. Dette ble jo toppers. Ganske så perfekt. For å være litt kritisk burde du ha klonet bort traktor eggen på enden av jordet men det går vel under kategorien litt pirkete. 5for bildet+1 for røverhistorien Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Måtte lese teksten for å skjønne hvorfor du hadde valgt Humor som kategori Men bilde er knakende flott og litt mer troverdig enn den tilhørende historien. Kompet. lyset og fargene sitter helt perfekt. Ser at fu har begynt å ta en del HDR bilder, og det er et spennende område. Jeg synes du er flink til å skape et troverdig HDR uttrykk, noe jeg liker veldig godt. Men dette motivet kunne du nok klart å få like bra med bare en enkelt eksponering Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 En fin komposisjon dette Morten fin vinter stemning , ser at de som bor der oppe tror du koker sammen historier om dem, støtter deg i dine innsiktirske observasjon av traktorspor på E6 på Gran. God helg Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Nydelig lys og vakkert! Dere ble fristet av turen jeg hadde opp ditt på Nyttårsaften? Snakket med Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg