Alpha123 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Hei! Jeg har nylig fått tak i en Nexus og jeg har et problem med å få integrert facebook kontaktene mine. Det vil si at jeg får importert facebook kontaktene mine ved hjelp av haxsync, MEN! Når jeg skal skrive en melding så dukker ikke noen facebook kontakter opp. Det virker som at haxsync bare legger kontaktene inn i kontaktboken, men jeg kan ikke bruke kontaktene til å sende melding med! Jeg har prøvd den originale meldingsappen og Handcent, men de finner ikke facebook kontaktene mine, slik som de gjor med tidliger mobilen min. Velger jeg en facebook-kontakt i kontaktlisten så dukker det bare opp facebookprofilen, noe jeg ikke er interessert i, jeg vil bare ha muligheten til å sende den personen en sms. Er det en løsning på dette? Endret 20. januar 2012 av Alpha123 Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Google har løsningen. Men de fjernet den i ics. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Facebook ville ikke følge reglene til Google, derfor funker det ikke. Det finnes alternative ROMs som støtter dette, på XDA kan du finne dette og flashe med en slik. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Lett. Uten Root: Google Contact Sync Friends to Gmail Eller, litt knoting. Men har du gjort det en gang, så blir det en smal sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå