010011110100110101000111 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har da tenkt til å spille som Theif/Assassin, men sneak er noe av det jævligste å skille opp av combat skills. IMO anyways. Er det noen andre gode legit måter å trene sneak enn å sitte på ræva å skyte folk med piler eller krabbe bort å stikke ett noenlunde spisst objekt opp i ræva demmes? Lenke til kommentar
leorat Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det er tusenvis av tutorials angående dette rundt på nettet! Er som regel lurt å søke på google før man starter en ny tråd, just sayin' Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Og grunnen til at det finnes så mange guider på nettet, er at fordi når folk har spurt om noe, har andre svart på det. En kjedelig men effektiv måte å gjøre det på skal være å sneake i et rom med masse folk (feks et inn) og så gå baklengs/inn mot vegg ubemerket, men nærme andre folk. Funker til en viss grad, men er drit kjedelig. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Sneak går sinnsykt raskt opp om du tar deg en skogstur og sniker deg inn på fiender.. I starten på min char så ble lyden av sneakskill bare plagsom Endret 20. januar 2012 av Xander^ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Trenger man virkelig anstrenge seg for å få opp sneak skill? På min thief/assassin karakter så har jeg ikke gjort annet enn å snike når jeg har hatt behov for det, og det er min høyeste skill. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Fugerer det ikke å finne et gjørne i et rom, og legge noe på opp-tasten og stikke vekk litt? Lenke til kommentar
dovahkiin Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 summon en atronach... gå bak den og vent til "sneak øyet" er helt lukket, så angriper du den, et slag av gangen helt til den er død( angriper du veldig mange ganger in løpet av noen få sekunder så kommer den til å angripe deg). klarte selv å lvle opp til 100 fra lvl30 i sneak på nesten 2 timer. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Skyter inn fra sidelinjen her, om du har sneak skill på 100, vil klær osv. fortsatt hjelpe? Altså, er det ett øvre tak på 100 totalt, eller vil du fks. få 100i skill, pluss bekledning på 20 =120 osv? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har du ikke høy sneak som thief så spiller du thief feil... du får det automatisk om du faktisk bruker det. Sneak attacks er viktig. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Har da tenkt til å spille som Theif/Assassin, men sneak er noe av det jævligste å skille opp av combat skills. IMO anyways. Er det noen andre gode legit måter å trene sneak enn å sitte på ræva å skyte folk med piler eller krabbe bort å stikke ett noenlunde spisst objekt opp i ræva demmes? Hørt noen rykter om at du kan snike på kuer fks..det er selvsagt en exploit, og det var så vidt jeg forsto ikke det du var ute etter.Ellers får du antagelig bare bli litt bedre for hver gang du gjør dette, uten exploits.Men det tar jo en eviiiighet. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Fugerer det ikke å finne et gjørne i et rom, og legge noe på opp-tasten og stikke vekk litt? Nja ikke så godt å gjøre sånn lenger ihverfall, det funka i Oblivion og Morrowind. Men i skyrim så er det få steder man får den muligheten. Til OP: Beste måten å trene sneak på er rett og slett å bruke de aktivt i huler, i skogen osv. snike seg innpå fiender og den vil gå relativt raskt opp. Også ved sneak attacks vil sneak kunne øke. Endret 9. mars 2012 av Squeekie Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Sneak tar da ikke så lang tid. Jeg fikk til slutt 100, kun ved normal spilling. Men hvis du vil trene det opp, så er det bare å auto-løpe mot en vegg, hvor det er folk i nærheten som ikke ser deg. La så PCen stå i noen timer. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Sneak er utrolig lett å få 100 i, du trenger bare å gå til den store borgen på toppen av fjellet(der du lærer den shouten du kan løpe super fort med), som ligger ca midt i mapet. Der er det flere trollmen som ber. Ta en iron dagger og sneak deg bak dem og slå 3-4 ganger, så venter du i ca 4 sekunder, så slår du igjen. Så bare gjør du det til du er i lvl 100. Jeg brukte under 1 time til lvl 100 Endret 9. mars 2012 av Preben-D Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ønsker du å trene Sneak tidlig i spillet så kan du snike på bjørnen du møter i hulen når du starter spillet. Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Syns sneak levlet seg veldig fint samtidig som jeg også øvet meg på pickpocketing og lockpicking generelt snek mye rundt i dungeons og backstabbet kjeltringer. MEN jeg levlet også et par kjappe runder ved å bruke et smutthull oppe på High Hrothgar, der stakkars Wulfgar kan backstabbes av hjertens lyst uten at han tar igjen… ;> Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Uff, det frister å gjøre det på en slik "cheap" måte, men samtidig vet jeg med meg selv at jeg vil ha dårlig samvittighet. Jeg har levlet speech på en like "cheap" måte, og føler det ikke er "in the spirit of it" : l Lenke til kommentar
Tufs Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Uff, det frister å gjøre det på en slik "cheap" måte, men samtidig vet jeg med meg selv at jeg vil ha dårlig samvittighet. Jeg har levlet speech på en like "cheap" måte, og føler det ikke er "in the spirit of it" : l Veldig enig. Blir ikke moro hvis man jukser for mye… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå