Gå til innhold

Hvor/Hvordan trene Sneak effektivt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og grunnen til at det finnes så mange guider på nettet, er at fordi når folk har spurt om noe, har andre svart på det. En kjedelig men effektiv måte å gjøre det på skal være å sneake i et rom med masse folk (feks et inn) og så gå baklengs/inn mot vegg ubemerket, men nærme andre folk. Funker til en viss grad, men er drit kjedelig.

Lenke til kommentar

summon en atronach... gå bak den og vent til "sneak øyet" er helt lukket, så angriper du den, et slag av gangen helt til den er død( angriper du veldig mange ganger in løpet av noen få sekunder så kommer den til å angripe deg).

klarte selv å lvle opp til 100 fra lvl30 i sneak på nesten 2 timer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har da tenkt til å spille som Theif/Assassin, men sneak er noe av det jævligste å skille opp av combat skills. IMO anyways.

Er det noen andre gode legit måter å trene sneak enn å sitte på ræva å skyte folk med piler eller krabbe bort å stikke ett noenlunde spisst objekt opp i ræva demmes?

Hørt noen rykter om at du kan snike på kuer fks..det er selvsagt en exploit, og det var så vidt jeg forsto ikke det du var ute etter.Ellers får du antagelig bare bli litt bedre for hver gang du gjør dette, uten exploits.Men det tar jo en eviiiighet. :ph34r:

Lenke til kommentar

Fugerer det ikke å finne et gjørne i et rom, og legge noe på opp-tasten og stikke vekk litt?

Nja ikke så godt å gjøre sånn lenger ihverfall, det funka i Oblivion og Morrowind. Men i skyrim så er det få steder man får den muligheten.

Til OP:

Beste måten å trene sneak på er rett og slett å bruke de aktivt i huler, i skogen osv. snike seg innpå fiender og den vil gå relativt raskt opp. Også ved sneak attacks vil sneak kunne øke.

Endret av Squeekie
Lenke til kommentar

Sneak er utrolig lett å få 100 i, du trenger bare å gå til den store borgen på toppen av fjellet(der du lærer den shouten du kan løpe super fort med), som ligger ca midt i mapet.

Der er det flere trollmen som ber. Ta en iron dagger og sneak deg bak dem og slå 3-4 ganger, så venter du i ca 4 sekunder, så slår du igjen. Så bare gjør du det til du er i lvl 100.

Jeg brukte under 1 time til lvl 100 :)

Endret av Preben-D
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Syns sneak levlet seg veldig fint samtidig som jeg også øvet meg på pickpocketing og lockpicking generelt snek mye rundt i dungeons og backstabbet kjeltringer.

MEN jeg levlet også et par kjappe runder ved å bruke et smutthull oppe på High Hrothgar, der stakkars Wulfgar kan backstabbes av hjertens lyst uten at han tar igjen… ;>

Lenke til kommentar

Uff, det frister å gjøre det på en slik "cheap" måte, men samtidig vet jeg med meg selv at jeg vil ha dårlig samvittighet. Jeg har levlet speech på en like "cheap" måte, og føler det ikke er "in the spirit of it" : l

Veldig enig. Blir ikke moro hvis man jukser for mye…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...