co2 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har overklokket FSBen på maskinen min fra 133mhz til 166mhz. Så klikket d, når jeg skrur på maskinen er d bare svart skjerm så jeg kan ikke stille d tilbake i biosen. Er d processoren som er gåen eller hva er problemet. TRENGER HJELP! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Tror nok du må restarte biosen. Hvis du ikke vet hvirdan du gjør det så skal det vertfall stå i hefte du fikk med hovedkortet Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Restarte bios kan man gjøre ved å ta ut det lille bateriet som sitter på hk.. Regner med at du har et sånt. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vanlig vis så er det er jumper på hovedkortet som er til for å resete bios, men å ta ut batteriet har samme nytten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har overklokket FSBen på maskinen min fra 133mhz til 166mhz. Så klikket d, når jeg skrur på maskinen er d bare svart skjerm så jeg kan ikke stille d tilbake i biosen. Er d processoren som er gåen eller hva er problemet. TRENGER HJELP! Ett lite råd, les og lær alltid hovedkort manualen før du begynner å herje med maskinen, slik at du raskt kan finne ut ka som er feil bare ett lite råd. om ikkje det hjelper, da vet du hvor du skal spørre :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå