Conkey Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Har en Roccat Kone som har fungert perfekt for meg i ca 1,5 år. i går tok scrollehjulet plutselig kvelden (utrolig irriterende og ikke kunne scrolle når man er vandt til det...). Roccat musen passer hånden min svært bra, samt jeg er fortrolig med plassering av knapper etc. Men når jeg ser på reviews og brukererfaringer blir jeg litt skeptisk. Greit min nåværende mus varte lenge men jeg leser om mouse wheel bug osv flere steder. Hadde før dette en MX518 som er ca samme størrelse som Roccat'en, noe midre. Likte denne greit nok, men opplevde den litt puslete i forhold til Kone'n. Er da litt nysgjerrig på Corsair sin M60 muse som er på tilbud hos Komplett for tiden. Noen som vet om denne er ca samme størrelse som Roccat? Noen som har erfaringer med den ene eller andre? Skal være til spilling, så 7-8 + knapper er gut. Ikke noe tråløst tull. Har noen noe andre alternativ? Liker dårlig følelsen av Razer sine mus selv om mange liker disse godt (litt "flate" i min hånd). Myst litt på Mad Catz Cyborg R.A.T. 5/7 men disse ser seriøst ikke behagelige ut(men får jo skryt) Endret 20. januar 2012 av Conkey Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kan du ikke RMA musa? Er 2 år garanti fra butikk/produsent. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Jeg er litt usikker på alder fordi jeg ikke finner igjen kvittering. Kjøpte Kone like etter at den ble introdusert, aner ikke om dette er 1,5 , 2 eller 3 år siden. Edit: Ser at jeg har kjøpt glides til musen i 2009, så den er mer enn 2 år gammel. Endret 20. januar 2012 av Conkey Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Du kan ikke skru den opp da? Så se om du får reparert den selv? Venstreklikk ble utslitt her om dagen, slik at ofte når jeg trykket, så trykket den 2 ganger. Fikset det ganske fort. Du får skru opp din, så se om det er noe du kan få justert på Bare ta av de skruene på undersiden av musa, så løft det av forsiktig. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Finner ikke noen skruer noe sted. Men er ikke overdrevent optimist, ser mange som mener dette er en svak del i disse musene (eks: http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=17951484) men jeg kan jo egentlig ikke klage når den er blitt godt brukt i 2+ år nå... Så må nok ha en ny mus, men føler ikke jeg klarer å velge Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har en Roccat Kone + og mushjulet tok kveld nettopp her også, etter å har "hoppet" litt ut av musa et paar ganger igjennom tiden. Denne gange hørte jeg en ubehagelig knekke lyd da jeg presset den tilbake igjen, og det var nok formye. Ville ikke kjøpt den igjen. Husk ikke hvorlenge jeg har den nå, ihvertfall mindre en 2 år. Min logitech mx-518 er vel 3 år gammel nå... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ville kjøpt MX-518 om jeg var OP. Har hatt min siden 06 og den funker like bra enda. Steelseries Sensei er også bra men den har rundt 5% accel på softpads hvis man er følsom for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå