Gå til innhold

Koble PS3 til projektor + forsterker

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare meg på en ganske så enkel måte hvordan jeg skal koble PS3 til en prosjektor, og til en forsterker? Har HDMI fra PS3 til projektor, og optisk kabel fra PS3 til forsterker, men kommer hverken lyd eller bilde.. :p Har egentlig fint lite peiling på slike ting...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh, right :p

Hvis du kun har i HDMI da? ingenting da heller?

Fikk bilde når jeg brukte den ledningen med rød/hvit/gul på :p vet ikke hva den heter. Men koblet litt om får å prøve å få lyd, så forsvant bilde igjen. Men Når jeg koblet til med den, så kom det opp at jeg kunne bytte til HDMI tilkobling, og når jeg trykte "yes" ble skjermen bare svart.

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg på en ganske så enkel måte hvordan jeg skal koble PS3 til en prosjektor, og til en forsterker? Har HDMI fra PS3 til projektor, og optisk kabel fra PS3 til forsterker, men kommer hverken lyd eller bilde.. :p Har egentlig fint lite peiling på slike ting...

Hei!

Har du HDMI inngang til forsterkeren? Og jeg går ut ifra at du har HD-prosjektor? :p

Jeg bruker også dette oppsettet men funker litt annderledes. Jeg tar HDMI fra Ps3 til forsterker, også jeg egen kabel fra prosjektor til forsterkeren i tillegg. har ikke HD-prosjektor da... :p

Håper det kom til hjelp, for jeg har heller ingen peiling på datasystem-shit! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...