NeEeO Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hei, det er mange som har Just do it t-skjorter...hvor kjøper man disse? Ja, de skal nok være på nike.com, men det kommer masse NikeID bullshit...noen som kan gi en direkte link? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har sett de i flere skatebutikker bl.a. Hvis du vil bestille på nett kan du sjekke div butikker som selger skateklær Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Jeg kjøpte en på Lillywhites i London. Edit: Lillywhites Endret 20. januar 2012 av Akse Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Må jo kjøpe den dere "Just did it" så en fyr som brukte den på hove...i 2008 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Takk for tips Akse, men tror du du klarer å finne de t-skjortene på Nike.com? Sånn at jeg er sikker på kvalitet..osv Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Takk for tips Akse, men tror du du klarer å finne de t-skjortene på Nike.com? Sånn at jeg er sikker på kvalitet..osv Lillywhites er en stor britisk sportskjede, og selger ekte varer. Jeg fant heller ikke JustDoIt skjortene på nike.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå