Gå til innhold

MSI gaming laptop, verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nvidia GT 555m er et ok kort til spilling, det ligger øverst i mellomklassen av bærbare grafikkort, kan man vel si. Så det er ikke noe direkte dårlig kjøp, det der - men MSI har vel ikke helt den samme kredibiliteten rent kvalitetsmessig som noen av konkurrentene har. Men prisen og ytelsen i spill er god.

Lenke til kommentar

Er i prosessen med å skrive en kjøperguide for laptops. I segmentet 6000-8000 kr har jeg skrevet (er ikke ferdig menmen) :

Selv ikke 8000 kr holder til en bunnsolid gaminglaptop med et ordentlig skjermkort! Fra tid til annen bikker de svakeste versjonene av Asus G53SX under 8000 kr og blir da automatisk førstevalg.

Asus N43SN er

Jeg vil anbefale å enten spare 1000 kr til en Asus G53SX eller kjøpe Asus N53 (7500 kr).

Andre alternativ:

MSI GE620DX - utstyrt med godt balanserte Nvidia GT 555M og en i5-prosessor. Skjermen er god, og komponentmessig gir denne laptopen mye per krone. Dessverre har tester rapportert CPU-throttling, høy viftestøy og varmeutvikling.

Edit: har ikke skrevet ferdig som sagt, men Asus N43SN ser ut som den allround beste gaminglaptopen under 7000 kr.

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

Hei Forum!

Jeg har i det siste vært på utkikk etter en bærbar spille pc, og har kommet frem til denne:

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/msi-ge620dx-462ne/162496.3003/

Vil veldig gjerne holde meg til under 7000 (vet at det ikke er så mye) men trenger egentlig bare noe som takler de fleste nye spill greit :)

Takk!

Har sett på denne selv, men leste i en annen tråd at noen hadde sjekket med Netonnet og fått til svar at den ikke var på lager og det var en utgående modell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...