TexzEHD Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Hei, jeg har en server men jeg vil dele den med dere Serveren har 3BG men vi vil oppgradere serveren når vi får flere spillere. Vi vil gjerne ha deg på serveren. Vi har noen få plugins på serveren, men vi vil alltid få flere Vi prøver å få serveren mest norsk. serveren er hostet av get-sourced. Plugins: -iConomy -Elevators -WorldWarp -WorldEdit -Lockette -Essentails -EssentailsSpawn -EssentailsChat -EssentailsProtect -mcMMO -PermissionsEX Kort om serveren: -3GB -Norsk -Bukkit -Ingen whitelist! -noen få plugins -Multicraft -IP: 188.165.217.51:25565 Hvis du vil bli Spiller på serveren skriv på nettsiden http://www.wix.com/tzeplay/tze Håper vi ser deg der Endret 28. januar 2012 av TexzEHD Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg er en av eierne og håper noen vil komme inn på denne serveren Vi satser på å ha en best mulig server for norske minecraft-spillere og vi har brukt masse tid og penger på dette Håper også at noen kan legge igjen en kommentar om hva som trenger å forbedres og hva serveren trenger. Takk på forhånd :!: Lenke til kommentar
LordTikTak Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei dere burde bytte lokcette med Lwc. lockette = huff Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hei dere burde bytte lokcette med Lwc. lockette = huff Vi har brukt Lwc men vi synst Lokcette er tøffere Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Det eneste er at de spammer chatrn hele tiden haha Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Serveren er privat! Kan en Moderator slette denne posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå