Tjernshaugen Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Bare en liten påminnelse om temadagen i morgen, bilder kan altså lastes opp fra midnatt. Hyggelig å se at flere ser ut til å like temaet, det burde borge for spennende bidrag En liten oppfordring til de som legger ut bilder i lys av denne ukas diskusjoner, enten det er temadagsbilde eller ellers: en kommentar/kritikk som ikke er bestrødd med smilefjes eller andre euforiske uttrykk betyr ikke det samme som som at den er ment som noe nedsettende eller spydig - det kan faktisk bare være en nøytral beskrivelse av hva betrakteren opplever. Velger man så å tolke en nøytral tekst som noe negativt, da er det et tegn på at forsvarsmekanismene er altfor sterke i forhold til egne arbeider (det samme gjelder for de som går i forsvar på andres vegne). Oppfordringen blir altså: senk skuldrene og les hva som er skrevet flere ganger, det kan jo være at det kun er egen tolkning som gjør en kommentar/kritikk til noe negativt? - og om man fortsatt vil låse seg i forsvarposisjon, hvorfor da ikke velge en snillere kategori? Vel, dette var en digresjon som kanskje helst burde vært plassert i en annen tråd, men sånn kan det gå. Men i alle fall, for de som har lyst og tid - vekommen til temadag fra midnatt til midnatt Endret 28. januar 2012 av Tjernshaugen 4 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Da var denne temadagen over og det kom inn hele 29 + 1 slettet bidrag - det synes jeg er veldig bra! I kommentarene valgte jeg å la bildekritikk være bildekritikk og i stedet prøvd å fremheve det positive i hvert bilde, håper ingen har tatt seg nær av det. Har i noen dager prøvd å få noen til å overta stafettpinnen, hittil uten hell. En ny forespørsel ble sendt i kveld. Om noen har et tema man brenner inne med, og har lyst og tid til å overta pinnen er det fullt mulig å sende meg en PM. Til slutt, hjertlig takk til alle som deltok Endret 29. januar 2012 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Da var denne temadagen over og det kom inn hele 29 + 1 slettet bidrag - det synes jeg er veldig bra! I kommentarene valgte jeg å la bildekritikk være bildekritikk og i stedet prøvd å fremheve det positive i hvert bilde, håper ingen har tatt seg nær av det. Har i noen dager prøvd å få noen til å overta stafettpinnen, hittil uten hell. En ny forespørsel ble sendt i kveld. Om noen har et tema man brenner inne med, og har lyst og tid til å overta pinnen er det fullt mulig å sende meg en PM. Til slutt, hjertlig takk til alle som deltok Bra deltakelse ja! Var opptatt med selskapeligheter i går, så har ikke fått sett på/kommentert bildene ennå, men skal nok få sett over massen i løpet av neste døgn. Alltid artig med disse temadagene, og spesielt når det kommer inn såpass mange bidrag! Endret 30. januar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Bra deltakelse ja! Var opptatt med selskapeligheter i går, så har ikke fått sett på/kommentert bildene ennå, men skal nok få sett over massen i løpet av neste døgn. Alltid artig med disse temadagene, og spesielt når det kommer inn såpass mange bidrag! Jepp, en av de tingene jeg likte godt var variasjonen på type bilder. Da har en person takket ja til å overta stafettpinnen, spennende å se hva neste tema blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg