stiaas Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Foxconn-sjefen inviterte direktør for zoologisk hage til ledersamling. Apple-fabrikk sammenlignet arbeidere med dyr 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva er grunnen til at det står "Apple-fabrikk", og ikke "Sony-fabrikk" i overskriften? Kan man få et ærlig svar fra forfatter om hva som avgjorde valget av overskrift? 8 Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Gratulerer med tidenes tåpeligste overskrift. Kan dere ikke la ITavisen stå for dette pisset? Som Zepticon skriver: Hvorfor står det ikke Sony-fabrikk eller random whatever-fabrikk? Endret 20. januar 2012 av Svendheim 3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Herre så teit... Mennesker ER dyr, for det første. For det andre var det bare en sammenligning av situasjoner, som om jeg sier at "å snekre hytte med tom og mari er som å lage polvotter av syltetøy" ikke betyr at tom eller mari er syltetøy eller polvotter. Idiotisk ting å lage en sak av. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Herre så teit... Mennesker ER dyr, for det første. For det andre var det bare en sammenligning av situasjoner, som om jeg sier at "å snekre hytte med tom og mari er som å lage polvotter av syltetøy" ikke betyr at tom eller mari er syltetøy eller polvotter.Idiotisk ting å lage en sak av. Helt ærlig, med tanke på hvordan de ansatte faktisk blir behandlet som dyr var den sammenligningen litt vel nær virkeligheten. Gou burde holdt pent kjeft og vært takknemlig for hver dag Foxconn får behandle arbeiderne som dyr uten at noen gjør noe med det. 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Latterlig tittel. 1 Lenke til kommentar
johellin Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Utrolig dårlig overskrift. Prøver forfatter å blidgjøre alle disse som flyver i taket med sinte kommentarer dersom noen sier noe positivt om apple? 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Utrolig dårlig overskrift. Prøver forfatter å blidgjøre alle disse som flyver i taket med sinte kommentarer dersom noen sier noe positivt om apple? Det latterlige er at "journalisten" bruker Apple for å få flere visninger, ikke om det er pluss eller minus i boka for Apple. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Mennesker er noen rare dyr....og noen er jaggu rarere enn andre... Endret 20. januar 2012 av Newton 7 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Apple er Foxconns desidert største kunde, og de som kan påvirke driften dems mest, da er det vel ikke så merklig at den i media ofte blir omtalt som en Apple fakrikk ... ? 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Apple er Foxconns desidert største kunde, og de som kan påvirke driften dems mest, da er det vel ikke så merklig at den i media ofte blir omtalt som en Apple fakrikk ... ? Jo, det er både rart og feil. For Apple står vel ikke som eier? I tillegg leveres det til andre produsenter også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Og Flytoget inviterer sjefen for Hurtigruta på samling. Er Flytoget da en båt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Slike artikler gjør at jeg oftere og oftere leser på mobili.no. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Om det er Apple eller et annet firma er rivende likegyldig, kan ikke tenke meg at det er noe forskjellig hos de andre blodslit fabrikkene i Kina. Det er mye skit oppigjennom de forskjellige trinnene av mobiltelefonproduksjon, noe får vi vite om, det meste får vi ikke. Til syvende og sist har det liten betydning uansett, du velger ikke akkurat telefon pga arbeidsforhold under produksjon... det er godt vi ikke husker uhyggelig nyheter så lenge om gangen. Mennesker er noen rare dyr....og noen er jaggu rarere enn andre... OT! Dersom det negative du ser i Bhatti er hans skjegg, da tror jeg du henger deg litt for mye opp i muslimsk mote. Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ja da ! Bare de jævler kommunister som støtter de kapitalister mishandler arbeiderne som dyr i kommunist land . Kommunist partiet presenterer for arbeiderne er så lattelig og tulleste . Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Bhattis skjegg kan bli brenn med bensin en dag , det ønsker jeg ! Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Bruk iphonen din med god samvittighet..tiger of sweden buksa di gucci beltet ditt og burberry skjerfet ditt er også lagd av barn eller folk i andre land som blir behandlet som "dyr"det som er synd at det eneste vi får gjort med det er å skrive om det her... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) I og med at Apple får ufortjent mye positiv omtale, er det vel ikke hverken merkelig eller urimelig at de også får ufortjent mye negativ omtale. Det ene følger gjerne med det andre. Endret 22. januar 2012 av Orjanp Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 I og med at Apple får ufortjent mye positiv omtale, er det vel ikke hverken merkelig eller urimelig at de også får ufortjent mye negativ omtale. Det ene følger gjerne med det andre. lol? Lenke til kommentar
seraphius Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 generelt artikler fra noe som kalles mobilen,no. amobil.no og mobili. no gjør valget mitt til å stort sett holde meg til Gsmarena veldig holdbart norske mobilmedier, annmeldere og journalister er tilbakestående 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg