simentp Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hei! Har en Samsung R620, å problemet er den at når jeg setter inn en internettledning så kjenner den ikke igjen denne, altså om jeg setter inn en kabel skjer det ingen ting, før så blinket det ett grønt lys men nå gjør det ikke.. Bruker denne i all hovedsak til å få internett på Xbox'en så akkurat nå så får jeg ikke internett på den Har prøvd å oppdatert driverne men funket ikke det heller.. Var inne på noen innstilinger på nettverksporten under ''Nettverksinnstilinger'' første gang det ikke funket med Xbox'en og forandret på noen ting da men vet ikke om dette har noe å si, tror ikke jeg gjorde noe av betydning, huket bare av ''Del denne nettverkstilkoblingen med andre'' osv men etter det ikke fungerte rev jeg bare ut hele ledningen å orket ikke mer Men nå får jeg den altså ikke til, noen som har tips? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Har laptopen internett? Får laptopen internett via trådløs router? Hvis ja på begge disse er det to metoder for å dele nett. Metode 1: Link Metode 2: Link EDIT: Inne på på "Nettverks- og delingssenter", så kan du trykke på "Endre innstillinger for nettverkskort" i menyen til venstre for å sjekke om kortet er aktivert. Høyreklikk -> Aktiver Endret 23. januar 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Dette er selvfølgelig gjort, men virker som pc'n ikke merker seg at kabelen settes i.. På min stasjonære pc (Win Vista dog) så funker det, men bruker denne sjelden så er så kjedelig å måtte sette på stasjonær pcn vær gang jeg skal ha live.. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Eneste jeg kan tenke på i farten blir da å installere ny driver til kortet (Link). Hvis det ikke funker så må du kanskje formatere eller gå til innkjøp av et nytt kort. USB Nettverkskort: Link 99kr Lenke til kommentar
simentp Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Takk for tipsene, har prøvd å oppdatere/ innstalere driverne på nytt 3-4 ganger så tror ikke det hjelper, får bare gå til innkjøp av en usb nettverkskort da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå