wergz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det jeg trenger å vite er om jeg MÅ ha sett de siste filmene for å se "De døde har det godt" i dag på kino. Har sett fra film 1 (Bitre blomster tror jeg) til og med Dødens Drabanter. Vet jeg har gått glipp av en del, men det går vel å se disse senere? Grunnen til alt dette er at filmen "I mørke er alle ulver grå" har slutter i alle kinosaler, og den kommer ikke før i mars.. :S SÅ: Vil jeg ha problemer med å følge med på den nyeste Varg Veum-filmen eller skal dette kunne gå greit? Mvh. Marius Lenke til kommentar
wergz Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 bumper posten. billettene flyr ut av henda mine snart :S Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Sikkert ikke... Jeg så "I mørket er alle ulver grå" uten å ha sett andre filmer enn "Begravde hunder", og det gikk HELT fint. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Sikkert ikke... Jeg så "I mørket er alle ulver grå" uten å ha sett andre filmer enn "Begravde hunder", og det gikk HELT fint. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå