Cuneax Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 General Motors viser interaktive vinduer for de i baksetet. Nå kan det bli slutt på kjedelige bilturer Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 General motors har ikke tenkt på de som blir kvalme. Som MÅ se på veien for å ikke spy. 4 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Barn har faktisk bare godt av å kjede seg til tider, dessverre forventer en del barn i dag konstant underholdning som igjen blir ennå mer intenst for foreldre. 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 ...og hvis de små nakkene deres skal ha en sjanse i en kollisjon, bør de helst se rett frem. GM har åpenbart ikke tenkt på pessimistiske forumbrukere. Bastards... 1 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 General motors har ikke tenkt på de som blir kvalme. Som MÅ se på veien for å ikke spy. De ser jo ut gjennom vinduet mens det brukes Barn har faktisk bare godt av å kjede seg til tider, dessverre forventer en del barn i dag konstant underholdning som igjen blir ennå mer intenst for foreldre. Ingen har hvertfall tatt skade av å kjede seg litt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 General motors har ikke tenkt på de som blir kvalme. Som MÅ se på veien for å ikke spy. De ser jo ut gjennom vinduet mens det brukes Hvis det er delvis gjennomsiktig blir det anstrengende for synet, og jeg er redd dette bare vil bidra til ennå flere barn med svekket syn. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Minecraft fikser alt for sure unger og som kjeder seg Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Barn har faktisk bare godt av å kjede seg til tider, dessverre forventer en del barn i dag konstant underholdning som igjen blir ennå mer intenst for foreldre. Helt enig, dagens unger er vanvittig overstimulerte. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 husker jeg brukte fantaien, og så for meg figurer som sprang ved siden av bilen da jeg var liten. bra dagens barn ikke trenger fantasi. det fører nok til mye godt med årene 1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) General motors har ikke tenkt på de som blir kvalme. Som MÅ se på veien for å ikke spy. En av tingene som slo meg også. Å sitte å se til siden i time etter time, når man kjører bil, tror jeg de fleste vil få problemer med. Å ha små individuelle skjermer på frontruten derimot, kan være greit til GPS, radio ol. Om skjermen(e) skal være i frontruten må de være små og plasseres riktig, selv om man kan se gjennom dem. Det er jo stor forskjeld på å se gjennom ruten og å se på ruten. Edit: Jeg er også enig i at ungene har godt av å "kjede seg" litt. Det ser jo tøft nok ut, men jeg ville ikke hatt det i familiebilen. Det finnes nok av alternativer som gameboy, mobiler, PC-er netbrett ol. om man ikke skal ha enda en ting å konfigurere/tilpasse og oppgradere. NOTE: Jeg har enda til gode å planlegge unger, så jeg skal ikke si hvor langt jeg kan gå for litt stillet før jeg har lidd meg gjennom 4 timer kapteinsabeltann på "poppis-anlegget" Endret 22. januar 2012 av 2ball_ Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Syns eg ser veldig bestefar-syndrom her i postene ovenfor... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ViV1oScmdK Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Toyota har et helt likt konsept på gang: Window to the world Som dreier seg noe lunde om det samme. Her er deres video: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå