Geir Lundli Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Salmon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dette ble både lekkert og dellikat Personlig ville jeg hatt det en ørliten tanke lysere. Særlig med tanke på hvitfargen som jeg kunne tenkt meg litt mindre grå 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Nam-nam, dette ble fristende flott! 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 At matfotografering er utfordrende er jeg helt enig i, en krevende form for stilleben. Liker den diagonale plasseringen av motivet som gir et fint perspektiv. Det jeg ville sett anderledes er: 1, hjørnet nede til venstre, enten ta med hele hjørnet på fatet eller ta med mindre slik at den mørke skyggen unngåes. 2, Slagskyggen av fatet på underlaget burde ikke vært der. 3, Hvitbalanse/fargetemperatur, det som burde være hvitt i bildet har et rosa fargeskjær. Er ikke tilhenger av bildekritikk basert på å lete etter feil, men dette er det som slo meg da jeg betraktet det ellers så fine bildet. 1 Lenke til kommentar
Geir Lundli Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 At matfotografering er utfordrende er jeg helt enig i, en krevende form for stilleben. Liker den diagonale plasseringen av motivet som gir et fint perspektiv. Det jeg ville sett anderledes er: 1, hjørnet nede til venstre, enten ta med hele hjørnet på fatet eller ta med mindre slik at den mørke skyggen unngåes. 2, Slagskyggen av fatet på underlaget burde ikke vært der. 3, Hvitbalanse/fargetemperatur, det som burde være hvitt i bildet har et rosa fargeskjær. Er ikke tilhenger av bildekritikk basert på å lete etter feil, men dette er det som slo meg da jeg betraktet det ellers så fine bildet. Tusen takk for tilbakemeldig. Dette må til for å bli bedre på området, så kritikk mottas med takk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg