Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

har fått litt tvilsomme mailer i dag. for ikke slettet dem.

Anbefalte innlegg

i dag når jeg kom hjem fra skolen så går jeg på nett å hører på musikk. restarter maskina en gang, å msn messenger logger på automatisk, greit, å da kommer det opp hvor mange mailer som ligger i hotmail innboksen, i går så var det 1 som jeg hadde sendt til meg selv (skulle teste) men i dag så lå det 10 nye mailer der, jeg skjønte at det var noe ugler i mosen siden at jeg ikke for mail fra så veldig mange. joda, det var 9 meldinger fra .net greiene tror jeg det var.

ved siden av stod det: viktig sikkerhets oppdatering for .net etellerannet. dette så ut til å være norsk, å den var markert som viktig. men så smart som jeg var akkurat da så åpna jeg heldigvis ikke noen av mailene der. så siden at det ikke er noe viktig å bare tuller så tenker jeg at da er det vel bare så slette dem. eeeeeeeh, nei, det gikk ikke, jeg prøver å trykke på slett, men det går ikke, mailene er fortsatt der.

hvordan skal jeg få til dette å slette dem mener jeg.

Noen tips?

kommer faktisk heller ikke inn på hotmail kontoen min når jeg går igjennom hotmail.com den kommer bare med: din nettleser støtter ikke java, men instillingene står jo på standard. ja jeg har virus prog, ja jeg har de siste oppdateringene, nei jeg har ikke skanna den for virus etter jeg kom hjem, men jeg skanna den i natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, har oppdatert. det ordna seg faktisk. måtte bare sette tilbake instillingene, og sånn så gikk alt, både å gå inn på hotmail.com og slette mailene, da var det ikke noe farlig allikevel. tror jeg iallefall. neida, tror ikke jeg har noen orm nei, søker igjennom nå. har akkurat oppdatert også, hadde kommet oppdateringer i dag faktisk, jo den har både Wachale eller hva det no heter (den nye varianten av MSblast) og Sobig F var der, så nå skal vel alt være som det skal.

søker også igjennom maskina for spyware også i denne stund. har funnet 3 obijekter.

Lenke til kommentar
sikker på det, alle har visst så mye i mot norton fortia. jeg liker norton jeg. korrypt hva betyr det da?

Jeg liker selv Norton og kjører både Norton Systemworks og Norton Personal Firewall med godt resultat. Men jeg har også opplevd å ikke få hentet oppdateringer jeg var sikker på var lagt ut med Norton Antivirus. Viste seg å være et virus som blant annet fikk Norton til å "late som" om den hadde nyeste oppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...