Rolfemann Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Lytter du på musikk fra iPoden mens du ferdes på gata, øker sjansen for å dø. Hodetelefonene kan drepe deg Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det er vel ingen tvil om at hørselen er en viktig sans, men 116 personer på 7 år. I ett land med over 310 millioner innbyggere. Det er nesten så jeg vil kalle økningen en tilfeldighet! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det er vel ingen tvil om at hørselen er en viktig sans, men 116 personer på 7 år. I ett land med over 310 millioner innbyggere. Det er nesten så jeg vil kalle økningen en tilfeldighet! Det er ikke tatt for seg alle ulykkene, og den totale mengden folk i landet har vel ikke så mye å si mtp om dette er tifeldige tall eller ukke, det er vel størrelsen på utvalget som bestemmer det? AtW Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 "Lytter du på musikk fra iPoden mens du ferdes på gata, øker sjansen for å dø, viser en ny undersøkelse." Så hvis man lytter til musikk fra alt annet enn iPod er man altså safe. Meget s-m-r-t ingress.. Bare å boikotte Apple produkter, med andre ord. De er rene dødsfellene 4 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Takk og pris for at jeg aldri - ALDRI - kommer til å kjøpe en iPod, da. :!: Snakk om elendig journalistikk. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det er ingen tvil om at det er en økt risiko ved å lytte til musikk. Egentlig overraskende at det ikke er flere som blir drept av det i trafikken. For min del er det et bevisst valg. Risikoen er såpass lav og jeg prøver å bruke øynene for å kompensere for manglende lyd. Lenke til kommentar
Shar Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Captain obvious strikes again! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 "Hvis du velger å unngå å bruke en av sansene som holder deg i live, er sjangsen større for å dø". No shit, Sherlock. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 "Hvis du velger å unngå å bruke en av sansene som holder deg i live, er sjangsen større for å dø". No shit, Sherlock. Forskingen er full av resultater som viser noe annet enn "sunt bondevett" tilsier. I tillegg så er det en kvantifisering på gang her utover "sjangsen er større". AtW Lenke til kommentar
Phonefreak Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 jeg mener at dette sier seg selv.... Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dette er ingenting. Jeg leste og at folk som lukker øynene har større sjanse for å dø i trafikken! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg leste det at folk som blir født har n 100% dødelighetsgrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg