Gå til innhold

Jobb i England

Anbefalte innlegg

Hei!

Er om et år ferdig med bacheloren min (ØkAd), og har planer om å flytte til england, da jeg har drømt om dette hele livet. Men spørsmålet er jo selvsagt hvordan det blir med jobb, så jeg lurte på om noen har noe formening om hvordan det er å få seg jobb i england for en nordmann?

Skal flytte til Portsmouth hvis det spiller noen rolle..

Er klar over at det er dyrt å bo i england og alt det der, så det trenger jeg ikke høre mer om, er bare interessert i om noen har noen erfaring med å få seg jobb som nordmann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det å få seg jobb i England er ikke problem om man er nordmann så lenge man snakker engelsk og forstår aksenten.

Jeg ser man tilbyr lærlinger jobb i utlandet, og England er et av landene. Så jeg vil tro at det ikke er særlig vrient dersom du stiller med Bachelor grad:)

Lenke til kommentar

Tja. Jeg har for så vidt jobbet i England, og det er jo fullt mulig å finne et eller annet å ta seg til med utenfor de internasjonale miljøene jeg jobbet i (hadde knapt briter blant de nærmeste kollegene ...). Men: ungdomsledigheten er enormt mye høyere enn i Norge, startlønninger tildels ganske kjipe og nettverk viktig også der. Kjenner du noen som kan gi deg en fot innenfor et eller annet? Ser for meg at dette kan bli en utfordring, men noe får du helt sikker til om du er kjapp til å omstille deg og med på det meste. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...