Sanchez_ Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Tenkte å gå til innkjøp av en ny Playstation 3, og har et relativt kjapt spørsmål: Hva er fordelene ved å ha en stor harddisk på PS3? Ser GAME har tilbud på en 160 gb til 1700 kr (i butikk, som er rett ved skolen min). Skal jeg ha 360 GB må jeg opp 300 kr i pris, og i tillegg kanskje betale frakt om jeg bestiller på nett. Jeg har en kraftig PC med mye harddisk-plass, så jeg kommer ikke til å bruke PS'en til noe annet enn spill og bluray. Er det vits å nesten doble kapasiteten, eller kan jeg heller spare de 300 ekstra kronene? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvis du ikke har planer om å lagre masse filmer/musikk/bilder på den er det ikke vits med mye lagringsplass. Har selv 1.gen ps3 med 40GB og klarer meg fint med det. Måtte slette litt demoer for å få plass til FIFA12 (kjøpte det på PSN) men ellers savner jeg ikke mer plass Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvis du kjøper spill på nettet og laster ned så vil du selvsagt bruke en del plass, men 160gb holder lenge. Men hvis du skulle få problemer med plassen så er det ikke noe problem å bytte bare harddisken. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Allright, er alt jeg trenger å vite. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå