GNUfan Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 forum.hardware.no - Allerede kjent for sin handleguide og produkttester - inneholder et diskusjonsforum som er unikt i Norge. Forumet ser spektakulært ut, og bar mer enn 30 000 registrer- te brukere, og mer enn 900 000 innlegg totalt. Hver kategori du kan tenke deg, som har noe som helst med data å gjøre, finner du her, i tillegg til noen få kategorier som ikke bar med data a gjøre. Faktisk er dette et sa bra forum at vi slutter her og gir det... <bilde av en 6-er terning> Jaja... Stå på! (beware for skrivefeil. korrekturleste kjapt igjennom etter at OCR-en hadde kravla seg igjennom...) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Haha, bruker du OCR på noe så lite? Kult at hw.no fikk 6'er da 8) Flere nybegynnere i forumet betyr vel det kan jeg tenke meg?? :wink: Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Haha, bruker du OCR på noe så lite? Hehe... Nettopp fått min første scanner... Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Haha, bruker du OCR på noe så lite? Hehe... Nettopp fått min første scanner... g33k-spirit. Mesa like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå