HelloKjersti Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ubisoft er fornøyd med den strenge Anno 2070-piratfellen. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakebakelate Skrevet 20. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2012 Hadde ikke forventet noe annet fra den kanten dessverre. 17 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ubisoft har blitt paranoide... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg bOMS Skrevet 20. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2012 Ja det fungerer som det skal Dvs. nå er det ikke bare slik at jeg holder meg unna Ubisoft, men har også begynt å anbefale andre å holde seg unna uansett plattform pga. at Ubisoft legger inn ikke forventede hindringer. Og det er mer enn nok å underholde seg med fra andre bedrifter. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg KarlRoger Skrevet 20. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2012 Trist å se hvor brukerfiendtlige spillgigantene er. 15 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Man føler seg så liten mot disse gigantene, men sammen er det faktisk ingen som er sterkere enn nettopp oss- via pengene våre. Problemet er bare at til hardere Ubisoft trykker på DRM pedalen, til mindre salg får dem, og til mer klandrer dem piratene... Hvordan kan vi stemme med våre VISA kort når leverandørene fullstendig mangler selvinnstinkt, refleksjonsevne og gangsyn? 3 Lenke til kommentar
JoeDogs Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Synes dette er greit jeg;) Så får vi slippe juksepaven! De fleste som er imot dette har rettogslett ikke rent mel i posen!!! Lenke til kommentar
Populært innlegg Belfez Skrevet 20. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2012 Synes dette er greit jeg;) Så får vi slippe juksepaven! De fleste som er imot dette har rettogslett ikke rent mel i posen!!! Troll? Liker ivertfall å dra frem gamle spill når jeg har noen dager fri og kose meg 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Flux1 Skrevet 20. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2012 Det handler ikke om at det blir vanskelig å piratkopiere. Det handler om at utgiveren lager unødvendige store hindringer for de som faktiskt er reale og kjøper varen. Det er sikkert mer brukervennlig å piratkopiere dette for å slippe denne teite sperren. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakebakelate Skrevet 20. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2012 Så jeg som er i mot latterlige begrensninger og lukkede løsninger generelt har dermed urent mel i posen? Når jeg kjøper et spill, så forventer jeg å kunne installere det så mange ganger som jeg vil. Ikke å måtte være avhengig av at ubisoft sine servere er oppe eller at de synes jeg har installert spillet for mange ganger. 10 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Synd det har blitt sånn som dette. Jeg har selv valgt å ikke kjøpe dette spillet grunnet DRM. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 "? Det er korrekt at Anno 2070 inkluderer tre aktiveringer og at bytte av maskinvare kan resultere i en reaktivisering, men folk flest vil aldri støte på dette problemer, sa Ubisoft." Folk flest vil vel bli mer og mer positive til piratkopiering ville jeg tro? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Synes dette er greit jeg;) Så får vi slippe juksepaven! De fleste som er imot dette har rettogslett ikke rent mel i posen!!! jeg kan lett skifte hw tre ganger på "kort" tid, gjør det meg til en juksepave? Endret 20. januar 2012 av Balli Lenke til kommentar
Bullseye83 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 @JoeDogs, latterlig påstand. Et enkelt eksempel: 1: teste spelet på pcn og finne ut at skjermkortet ikkje duge 2: låner av ein kompis og finne ut at, jepp trenger nytt skjermkort 3: kjøpe nytt og litt bedre enn kompisen, voila.. alle aktiviseringene brukt opp Ser på FarCry 3 som et interessant spill, men om dette blir standarden, kan dei sjå longt etter mine penger. 5 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hehe, det er jo tåpelig å si at den fungerer. Hvordan mener de at den "fungerer"? Det eneste den fungerer til er å hindre folk som har kjøpt spillet lovlig å bytte hardware, eller å installere på flere egne maskiner. 1 Lenke til kommentar
JoeDogs Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Synes dette er greit jeg;) Så får vi slippe juksepaven! De fleste som er imot dette har rettogslett ikke rent mel i posen!!!Troll?Liker ivertfall å dra frem gamle spill når jeg har noen dager fri og kose meg Følte deg truffet Piratbay.... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Glad for att jeg kjøper de spillene som frister fra Ubi på konsoll da PC utvalget dems skyter seg selv i rompa ved sånne type løsninger som Ubi her tyr til men synd for de som liker Anno serien. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Synes dette er greit jeg;) Så får vi slippe juksepaven! De fleste som er imot dette har rettogslett ikke rent mel i posen!!!Troll?Liker ivertfall å dra frem gamle spill når jeg har noen dager fri og kose meg Følte deg truffet Piratbay.... Haha. Du får kose deg med konsollportene framover. 4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ubisoft er ihvertfall flinke til en ting, å provosere. Å straffe de som kjøper spillene deres er uhørt. Holder meg langt unna PC-spillene deres. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå