bellanca99 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hei Jeg fikk plutselig et rart problem med Outlook 2003. Hvis jeg får mailer med feks linker til youtube eller andre websider, når jeg klikker på linken kommer det opp en rute med lagre som, han vil lagre linken på maskinen istedet for å åpne den. Noen som kan hjelpe meg, jeg har saumfart menyene og hjelpesenteret uten å lykkes. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har du prøvd å Ctrl-klikke linkene? Er ikke sikker på om det funker, men er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
bellanca99 Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Har du prøvd å Ctrl-klikke linkene? Er ikke sikker på om det funker, men er verdt et forsøk. Hei og takk for svar. Jeg holdt inne Ctrl og klikket på hyperlinken men det gikk desverre ikke, mine dokumenter åpnes og det står søk etter link browser, og han vil bare lagre linken. Men takk for forslaget uansett. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) 1. Sørg for at Outlook er lukket, og ikke kjører i bakgrunnen. 2. Klikk på Start-knappen. 3. Skriv inn notisblokk i Start-søkefeltet og trykk enter. 4. Lim inn følgende i det hvite vinduet: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.htm] @="htmlfile" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html] @="htmlfile" [HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml] @="htmlfile" 5. Velg Lagre som.., kall filen link.reg og velg Filtype: Alle filtyper. 6. For enkelt å finne den etterpå kan du velge å lagre den på skrivebordet. 7. Dobbelklikk filen link.reg og bekreft at denne skal lastes inn i systemets register. 8. Start maskinen på nytt og se om problemet vedvarer. Det er ikke uvanlig at dette skjer ved f.eks. installasjon av en tredjeparts nettleser (f.eks. Opera eller Firefox). Heldigvis ganske enkelt å løse. Endret 24. januar 2012 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå