asicman Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Leste akkurat om artikkel om innbringende fotobokser i Aftenposten Et bilde viser en som blir tatt bilde av i Operatunnelen. Hvor sitter disse fotoboksene? Er det de små smale boksene som sitter inntil veggen ved det laveste punktet i området ca. under operaen? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Køyr i 80 heile vegen, so slepp ein å tenkje på fotoboksar. 1 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Køyr i 80 heile vegen, so slepp ein å tenkje på fotoboksar. Du vet det er 70-grense i Operatunellen? Se fotoboksene på Google StreeView på denne linken. De ligger omtrent på samme sted i begge retninger (under Operaen). 2 Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det enkleste er bare å kjøre gjennom tunnelen når det er normalt med trafikk. Da vil du se hvor bilene foran deg bremser ned. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Du vet det er 70-grense i Operatunellen? Ikkje før no, har aldri køyrd igjennom der Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Du vet det er 70-grense i Operatunellen? Ikkje før no, har aldri køyrd igjennom der Ta deg en tur der da! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Noen som veit hvor mange fotobokser det kommer i oslofjordtunnelen og er det satt opp noen flere enn de to som er der alt? Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det er forholdsvis rett vei før en kommer til disse "sikringsskapene" som er på begge sider av veien, så det er ikke vanskelig å se de (med mindre du kommer i hundreoghelvete). Kan dog være lurt å holde igjen hvis du ikke er kjent med de enda. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Det går litt ned og en slak venstresving før det er rett vei. Umulig å se de, er to firkantede skap på begge sider. Ser ikke ut som vanlige fotobokser. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Sikringskapene er ikke fotoboks har jeg merket, ettersom er ikke noe hull i skapet engang noe som igjen fører til at hvordan den skal få tatt bilde? Jeg ligger i 70 nedover men aldri oppover . Gidder ikke å bruke alt for mye drivstoff med å ligge på alt for lavt gir.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Sikringskapene er ikke fotoboks har jeg merket, ettersom er ikke noe hull i skapet engang noe som igjen fører til at hvordan den skal få tatt bilde? Jeg ligger i 70 nedover men aldri oppover . Gidder ikke å bruke alt for mye drivstoff med å ligge på alt for lavt gir.. Som Pencilcase linket til: http://www.dagbladet.no/2012/01/19/tema/motor/bil/klikk/19857786/ Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ja, jeg veit om de. Men det er ikke hull p åsiden av de i oslofjordtunnelen. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Takk for alle svar. Har aldri sett det blinke i disse. Trodde nesten boksene var en "urban legend" inntil jeg leste at så mange hadde fått bot i Operatunnelen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ja, jeg veit om de. Men det er ikke hull p åsiden av de i oslofjordtunnelen. Da er det vel mest sannsynlig ikke fotobokser, heller? Er vel bare operatunellen som har de "sikringsskapene" og ikke vanlige fotobokser. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Var det jeg tenkte også, får sjekke nøyere igjen når jeg kjører der igjen ^^. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg så etter fotoboksene sist jeg kjørte der, men så ingenting. Ikke så rart, hvis de ser ut som sikringsskap! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ja, jeg veit om de. Men det er ikke hull p åsiden av de i oslofjordtunnelen. Da er det vel mest sannsynlig ikke fotobokser, heller? Er vel bare operatunellen som har de "sikringsskapene" og ikke vanlige fotobokser. Har de ikke fått opp en tilsvarende boks i rælingstunnelen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har de ikke fått opp en tilsvarende boks i rælingstunnelen? Kjører rælingstunellen relativt ofte, og har aldri sett noe tilsvarende. Kun den vanlige... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Kanskje det bare var et sikringsskap jeg så... Endret 27. januar 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå