Gå til innhold

BK: Molo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God ballanse i kompet med den kortere linjeb til venstre, og den lengere linjegn til høyre.

Liker også kontrasten mellom lyset og skyggene som skaper en fin kontrast og en følelse av kulde.

Skal jeg gå inn på detaljer så er det litt synd at de fleste av nakne løvtrærne i sentrum ikke stikker opp over åstoppen i bakgrunnen. Det ville gitt mer dynamikk i det området.

Men som sagt - dette er pirk :)

Lenke til kommentar

God ballanse i kompet med den kortere linjeb til venstre, og den lengere linjegn til høyre.

Liker også kontrasten mellom lyset og skyggene som skaper en fin kontrast og en følelse av kulde.

Skal jeg gå inn på detaljer så er det litt synd at de fleste av nakne løvtrærne i sentrum ikke stikker opp over åstoppen i bakgrunnen. Det ville gitt mer dynamikk i det området.

Men som sagt - dette er pirk :)

Kjempe :thumbup:..Ang tretoppen..da står jeg for lavt her?

Synes dette ble et fint bilde med fin skarphet og dybde.

Takker :thumbup:

Wasco har sagt noen velvalgte ord og jeg er nok enig i hans betraktninger. Et flott bilde med fin dybdevirkning. :)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Du står vel heller litt for høyt.

Det beste ville vært å senke kameravinkelen slik at tretoppene hadde avtegnet seg mot himmelen - synes jeg.....

Ahh..sånn ja...ingen dum ide.Får skylde på kulda att en ikke tenkte så langt under shooten :dribble:

Et flott bilde med god dybde og fin skarphet synes igså lyse gjør at det virker kalt her.

Takker.var kaldt..ja ikke mer enn en-8,men i vind kjennes den :thumbup:

En ren og flott komp som gir en fin dybdevirkning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...