jeanette roger Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 nytt år Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Til å være tatt håndholdt er dette riktig så bra,for jeg har aldri fått til disse type bilder.En del støy på himmelen til venstre,så kunne godt godt ned på iso'n her.Høy iso her har ingen betyding når man bruker lang lukkertid..se linken;) http://www.fototips.no/index.php?side=fyrverkeri 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kunne tenkt meg litt mer fyrverkeri på himmelen, eller bra 1 Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hadde han tatt ned isoen ville lukkertiden blitt enda lengre og da blir det enda vanskeligere om det er håndholdt. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Til å være tatt håndholdt er dette riktig så bra,for jeg har aldri fått til disse type bilder.En del støy på himmelen til venstre,så kunne godt godt ned på iso'n her.Høy iso her har ingen betyding når man bruker lang lukkertid..se linken;) http://www.fototips.no/index.php?side=fyrverkeri tusen takk,ja jeg syntes ikke det ble så værst,etter å ha sklidd ned et svaberg og la meg flat for at ikke kamera skulle deise i bakken,så litt gul og blå på baken,jeg klarte til og med ende på feil brygge,så løp mellom raketter og brygger for til slutt finne rett og champagnen,så det er vel mere flaks og etterarbeid.. men det irriterte meg at jeg ikke hadde satt meg inn i det m ta bilder av fyrverkeri,så linken skal jeg lese... god helg Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Kunne tenkt meg litt mer fyrverkeri på himmelen, eller bra enig med deg i det,og kunne m hell redigert inn noen av de jeg fikk som ble bra,men er ikke hjemme så litt begrenset m redigering muligheter....men prøvet meg på litt gammeldags stemning v sjøen.. god helg wasco,og takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Hadde han tatt ned isoen ville lukkertiden blitt enda lengre og da blir det enda vanskeligere om det er håndholdt. SMIL,ja da tror jeg ikke jeg hadde fått noe klart ihvertfall...skulle vert litt mere foreberedt og stativ neste gang,takk for komentar Thuesen,og god helg Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Synes V2 er best... 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Synes V2 er best... tusen takk Trond for hyggelig komentar,når jeg titter etter er jeg oxo enig m deg,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg