IntelAmdAti Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Finnes det noe sunt fôr til katt som selges i Norge eller Europa? Med sunt mener jeg et våtfôr som ikke består av blant annet biprodukter og korn. En amerikansk butikk som tar internasjonale ordrer er like greit Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Orijen er det beste alternativet av tørrfor, og er faktisk bedre enn de fleste typer våtfor (minuset er jo at det er tørrfor). Ellers er Iams rich in chicken våtfor et godt alternativ som er lett tilgjengelig i alle dyrebutikker, men jeg tror denne inneholder sukker. Bozita og Applaws er de beste alternativene, litt googling gir deg ulike nettsteder som selger dette, både norske og svenske. Ellers er det ikke verre enn å kjøpe tunfisk i olje, kyllingfilet, egg osv. Husk at det dessverre ikke finnes et tilstrekkelig fullkost våtfor, så supplementer med noe tørrfor med mindre du har eksepsjonelt god peilig på våtfor som fullforing. edit: www.orijen.no Endret 24. januar 2012 av Anaio Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 IKKE tunfisk til katt. står på giftlista. du kan koke kyllingfilet - dele det opp i biter å fryse i greie biter å gi katten. et annet tips er karbonade deig - del den i tennisball biter og frys den. tines og gis til pus 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Det med tunfisk visste jeg ikke om, søkte litt på google og det står veldig mye negativt om tunfisk og katter.. Er det trygt å koke kyllingen? Det gjør vel beinet sprøtt slik at det sprekker og får skarpe spydformede kanter som kan skade munn, hals og tarmer? Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 sant det, derfor kylling FILET. uten ben helt trykt og de fleste katter synest der er ufattelig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå