Gå til innhold

Jeg er på jakt etter en liten strømforskyning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er en Xbox 1. det mest optimale hadde vært å bruke den men jeg har lest i en tutorial at blandt annet kontakten for jordingen er forskjellige steder på strømforskyningen til Xbox 1 og strømforsnyninger som støtter ATX-standarden.

edit: ifølge denne siden er det litt avhengig av hvilken utgave av Xboxen jeg har. ser ut som jeg kan bruke strømforskyningen som sitter i hvis det er en 1.2-versjon og at jeg må bytte en ledning(?) hvi det er en 1.0 eller 1.1. Xboxen ble i sin tid kjøpt ganske lenge etter at den ble lansert så det er lov å håpe.

Endret av ilpostino waits for Alice
Lenke til kommentar

jeg har talt to rekker med tilsammen 13 ledinger og 12 pins. i følge denne siden er det skal det være minst 16 ledinger for at det skal være 1.6 eller alle 20 pins for at det skal være en 1.2-1.5.

sammenligner jeg med denne siden virker det som det er en versjon 1.4 eller 1.5 siden det er en Fokus videochip i den.

Endret av ilpostino waits for Alice
Lenke til kommentar

joda, greit nok det men hvis du skal hive ut det som er inni den og bytte ut kan det være greit å sjekke om det er noe som kan brukes på nytt. Siden jeg tydeligvis kan bruke strømforskyningen på en ny HTPC med mer moderne HW er det en stor fordel av flere grunner at jeg kan bruke eksisterende PSU.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...