flodhest Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 kan noen forklare meg hvordan jeg skal bruke dc++? Spesielle innstillinger o.l. har noen en guide til hvordan man gjør dette? Jeg kommer inn på hubene, men når jeg trykker på folka står det bare connection helt til det blir connection timeout... er takknemlig for svar Lenke til kommentar
wacie Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hei, Jeg tror det bare er å trykke på settings og sette "Connection Settings" til passive og så bare starter du programmet på nytt og så slulle det virker... (hvis du har fylt ut nick name og hvor tingene skal lastes ned havner henne osv.) -wacie- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hei,Jeg tror det bare er å trykke på settings og sette "Connection Settings" til passive og så bare starter du programmet på nytt og så slulle det virker... lettvint, men dårlig løsning. du får bare downloadet fra andre passive brukere, og begrenser derfor ferie-film-nedlastnings-mulighetene enormt mye. du må åpne en port i modemet ditt (hos meg er det 411), sette dc til å bruke denne porten, og skrive inn ip'en din (www.whatismyip.com). etter det skal du kunne bade i ferie-filmer og word-dokumenter. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Hei,Jeg tror det bare er å trykke på settings og sette "Connection Settings" til passive og så bare starter du programmet på nytt og så slulle det virker... lettvint, men dårlig løsning. du får bare downloadet fra andre passive brukere, og begrenser derfor ferie-film-nedlastnings-mulighetene enormt mye. du må åpne en port i modemet ditt (hos meg er det 411), sette dc til å bruke denne porten, og skrive inn ip'en din (www.whatismyip.com). etter det skal du kunne bade i ferie-filmer og word-dokumenter. hm...hvordan kan man åpne en port i modemet? det går fremdeles ikke, har prøvd med både ikke noe i porten, altså random, og 411. me vil bade i ferie-filmer! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Du kan alltids sjekke guiden på hjemmesiden min. Link i siggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå