MotoG Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Perlemorskyer over Drammenselva. Beskrivelse: Rawformat etterbehandlet i Lightroom. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Flotte farger dette Melvin, og flott lys. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Nydelig stemningsbilde, magisk lys og farger! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ikke noe å si på farger og lys..ja komp for den saksskyld.Men virker som du har vært litt bitte grann ustø på hånden her.Ser det på belysningen og bebyggelsen i bakgrunnen;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Farger lys og komp er upåklagelig, ellers enig med Jan Eriks betraktninger. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Nydelig kveldshimmel med litt perlemorskyer.. Den lille uskarpheten i de mørke partiene gjør ikke noe da bjørka tegner seg fint mot himmelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg